IE venster sluit automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spankie

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo. Als ik een link open in internet explorer (doe ik altijd via "open link in nieuw venster") en de pagina waar die link naar verwijst bestaat niet meer, dan sluit IE dat venster automatisch. Op de site van Microsoft vind ik niet zo snel een antwoord en het opnieuw installeren van Windows 2000 enz. brengt geen oplossing. Aan config van computer ligt het niet, heb het op 2 pc's.

relevante info:
Windows 2000 met alle SP's en updates
IE 6.0

Iemand een idee?

(Suggestie's om andere browsers te installeren zijn voor mij geen oplossing, ik heb meerdere browsers, maar IE accepteert nu eenmaal meer dan andere browsers)

Heb je toevallig een pop-up killer aanstaan?

trouwnes, dat andere browsers minder accepteren is geen fout van die browser, maar van degene die die site in elkaar heeft gezet, en zich niet aan de HTML standaarden heeft gehouden.

Dat van die popupkiller ga ik eens uitproberen.. Ik heb er inderdaad eentje draaien.

Dat de fout aan de maker van de site ligt weet ik, maar ik kan moeilijk alle makers van sites die niet aan de standaard voldoen mailen dat ze deze moeten aanpassen.

Je hoort van me..

Ik denk dat je de spijker op zijn kop hebt geslagen. De popupkiller werkt perfect. In het bestandje waarin te verwijderen popups staan stond de regel: "kan de server niet vinden"

Deze popupkiller "kijkt" naar de titel van de pagina en als deze titel voorkomt in het lijstje dan wordt deze pagina verwijderd. Aangezien bij site's die niet gevonden worden dat regeltje staat, (als titel) werden deze dus heel netjes verwijderd..

Soms is het leven zeer simpel....

Thanks!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan