IE vorig formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Beste Help mij forumleden,

Als ik in IE een link aanklik, dan wordt in een apart venster de pagina geopend. Echter het venster is heel, heel erg klein. Het is met het blote oog bijna niet zichtbaar. Ik schat dat het slechts enkele pixels groot is. Als ik dan kies voor maximaliseren, dan wordt het venster volledig zichtbaar. Als ik dan op vorig formaat klik, dan wordt het venster weer zo klein, dat ik de grootte van het venster niet kan aanpassen.
IE "onthoudt" de grootte van vorig formaat.
Weet iemand hoe ik de grootte van vorig formaat kan aanpassen?

Alvast bedankt voor het willen helpen oplossen van dit rottige probleempje.

Hoi........

als op de link klinkt sleep dan het nieuw geopende venster naar de gewenste "vorige grote" en klik daarna op maximalisren het vierkantje rechts boven in dus. Als je vervolgens op verkleine klinkt rechts boven in zal hij het gesleepte formaat aannemen......

groet
Harmen

Laatst bewerkt:
Open IE-->maximaliseer-->sluit--> en als je hem nu opend dan opend hij hem gemaximalieseerd

Je moet het venster aan de kanten uittrekken tot de gewenste grootte.
Niet op het maximaliseren knopje drukken.
Hierna de Shift-toets ingedrukt houden en venster afsluiten.

Geplaatst door wajang
Je moet het venster aan de kanten uittrekken tot de gewenste grootte.
Niet op het maximaliseren knopje drukken.
Hierna de Shift-toets ingedrukt houden en venster afsluiten.

Het probleem is, misschien was ik wat onduidelijk, dat het venster zo klein is dat het (bijna) niet zichtbaar is. Het is ongeveer 1 pixel groot. Daardoor is het niet te doen om het venster aan de kanten uit te trekken.

Wajang,

AutoSizer heeft geholpen en jij natuurlijk ook!! Hartelijk dank! :thumb: Probleem opgelost!

Nogmaals bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan