IE wel Firefox niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Het volgende vreemde geval doet zich voor.Met IE kan ik wel vragen stellen op dit forum ,maar Firefox laat de knop om een vraag te stellen niet zien!Dit bij herhaling en ook hier is admin vruchteloos bezig geweest het te verhelpen.Wie weet de oplossing?
groet Sytske

Dank voor je opmerking.Ik heb nu sinds een half jaar ongeveer Firefox en ben daar zeer tevreden mee.Ik wil dat dan ook als standaard browser gebruiken,Het is dus knap storend dat de site van Helpmij niet werkt.
Graag advies!
groet Sytske

De site van Helpmij werkt hier al jaren probleemloos ook met Firefox hoor

Dank voor uw reacties en ik geloof graag dat u wel helpmy kunt gebruiken op Firefox.Maar liever zag ik een oplossing!Ook de administrateur van helpmij weet geen raad.
groet Sytske

Heb je niet toevallig een reclame-filter aanstaan die de 'nieuwe-vraag-knop' hiermee verbergt?
(Adblock plus is een populaire add-in hiervoor)

Als een soort van verzekering ,maar zeker niet omdat ik ook maar iets van pc,s weet,ben ik lid van van Helpmij.Dus verwacht van mij geen technische discussies.
Omdat het antwoord van ScorpionX mij wel aansprak(uithuilen en opnieuw beginnen)heb ik inderdaad nu net Firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Maar geen resultaat.
Ik wil nu het advies van troedeboer opvolgen.Maar ik weet echt niet wat een reclame-filter is en zeker niet hoe ik dat moet verwijderen.
Graag dus nader advies,groet Sytske.

Als je niet weet wat een reclame-filter is, dan heb je m ook niet, omdat na een nieuwe installatie deze er niet bij staat (deze moet je nl. handmatig toevoegen).
Het had een optie kunnen zijn, maar lijkt me nu onwaarschijnlijk dat dit het probleem is...

Toch bedankt troedeboer.
Het lijkt mij apart dat ik verplicht ben om IE alleen nog te moeten aanhouden voor Helpmij.Ik vertelde al dat admin er ook mee bezig is geweest en ten einde raad naar dit forum verwees.
groet Sytske

Met allebei de browsers!
Niet zo.n gek idee om alle mogelijkheden af te tasten.Waarschijnlijk wel tijdrovend!
groet Sytske

Zoveel mogelijkheden weet ik ook niet, maar zolang niemand een beter idee heeft...
Als je naar de helpmij-forumpagina gaat van het onderwerp 'Microsoft Internet Explorer':
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=6, dan zou deze er ongeveer zo moeten uitzien (inclusief plaats een vraag knop).
Zie je de rest wel, of mis je nog meer?
attachment.php

Bijlagen

• helpmij.jpg
    helpmij.jpg
    55,6 KB · Weergaven: 30
Nee ziet er exakt het zelfde uit.
Hoe dan ook, u doet er wel moeite voor!
groet Sytske

't is een vorm van nieuwsgierigheid :p

als je weer naar diezelfde pagina gaat:
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=6
Vervolgens ga je naar Beeld -> Paginabron
In dit scherm doe je Bestand -> Pagina opslaan als
Dan dit als bron.txt ergens opslaan en dit bestand als bijlage terugsturen.
Hierna kan ik dan nog kijken of er een verschil zit met de code die mijn firefox genereerd.
Het zou hetzelfde moeten zijn, maar je weet maar nooit...

Ik verwacht dat de vorige bijlage niet de bedoeling was.Dus hier nogmaals van FF.
Rich Text niet geaccepteerd.Dus anders verzenden.

Wat natuurlijk ook nog kan, bedenk ik mij, is contact opnemen met één van de technische mensen van helpmij.
Mogelijk weten zij waarom deze knop in sommige gevallen niet zichtbaar is.
Of had je dat al gedaan (via de admin waar je het over had)?

contactinfo: http://www.helpmij.nl/contacts.php?page=grp25

File is te groot.Ik probeer nu iets anders.
Actie als in uw laatste opmerking is al genomen en er werdt geen oplossing gevonden.Maar als u op wilt geven dan heb ik alle begrip.
groet Sytske

Dit is het gevraagde bestand in winzip.Maar als u wilt stoppen ,jammer maar heel begrijpelijk.
groet Sytske

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan