IE10 en lightbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Berichten
472
Weet niet of deze vraag hier goed geplaatst is, maar ik probeer het maar .......

Ik ben bezig met een site en de foto's die vergroot worden met lightbox werken overal prima, behalve in IE10
Iemand ervaring ???????

O, hoor net dat ie het in IE9 ook niet doet ......
 
Laatst bewerkt:
Nou, helemaal gelukt hoor. Nogmaals bedankt!
Maar ...... nou hoor ik dat de pijltjes op de foto's wel heeeeeeel langzaam tevoorschijn komen. Heb je dat vaker gehoord?
 
Nou, helemaal gelukt hoor. Nogmaals bedankt!
Maar ...... nou hoor ik dat de pijltjes op de foto's wel heeeeeeel langzaam tevoorschijn komen. Heb je dat vaker gehoord?

Het standaard gedrag is dat ze pas tevoorschijn komen nadat je er met de muis overheen gaat, al kan je dat veranderen.

Als je dit vervangt*:

HTML:
#prevLink { left: 0; float: left; }
#nextLink { right: 0; float: right; }

met:

HTML:
#prevLink { left: 0; float: left; background: url(../images/prevlabel.gif) left 15% no-repeat;}
#nextLink { right: 0; float: right; background: url(../images/nextlabel.gif) right 15% no-repeat;}

*en even oplet dat je het pad in de 2de set aanpast indien nodig

Dan zouden ze altijd zichtbaar moeten zijn
 
Bedankt!
Ik vind het mooier zonder, maar nu is het goed om een optie achter de hand te hebben.

Dat de pijltjes maar heel langzaam tevoorschijn komen zal wel met de internetverbinding van diegene te maken hebben.
 
Nog even ...... waar zou ik dat dan moeten doen? Die code kan ik nergens vinden, dat zou dan toch ergens in de css moeten staan?
 
Laatst bewerkt:
Nog even ...... waar zou ik dat dan moeten doen? Die code kan ik nergens vinden, dat zou dan toch ergens in de css moeten staan? http://mo-vormgeving.nl/Allganized/lightbox/css/lightbox.css

Mmm, het is inderdaad veranderd.

probeer dit eens:

dit veranderen:
HTML:
.lb-prev {
  left: 0;
  float: left;
}
naar

HTML:
.lb-prev {
	background: url(../images/prev.png) left 48% no-repeat;
  left: 0;
  float: left;
}

en dan zou de linkse moeten werken (de rechtse kan je ook doen als de linkse werkt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan