ie10

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpb

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
heb internet explorer 10 op pc maar als ik op pictogram klik van ie10 krijg ik melding /poging om toegang te verkrijgen tot ongelding adres/ graag hulp
groet martin

Klinkt alsof de startpagina nu verwijst naar een website met malware of die niet meer bestaat.
Kijk na wat de huidige startpagina is: [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Staat in het vakje Startpagina.

Tijs.

ik weet niks van computers dus graag wat meer uitleg
ps ik heb nu weer even ie9 want met ie 10 kan ik hier niet komen
groete martin

Wat is er moeilijk aan mijn instructie?
Maar goed, doe het dan even zo: Maak een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad, met de opdrachtregel inetcpl.cpl
Dubbelklik op de zojuist gemaakte snelkoppeling.
Kijk na welke startpagina is ingesteld.

Tijs.

Is de melding er nu nog, dan, als je Internet Explorer 9 start? "poging om toegang te verkrijgen tot ongelding adres"
Indien ja, dan zou ik malware verwachten op je pc...

Tijs.

op Internet Explorer 9 werkt alles normaal ik snap alleen niet waarom ie10 het niet doet ik krijg hem binnen via windows update
martin

Hopelijk kent iemand anders dit probleem ook en reageert, want ik heb geen tips meer.

Tijs.

Beste Martin,

Als u op de snelkoppeling van Internet Explorer klikt, komt dan alleen het venster met de melding tevoorschijn, of ook met Internet Explorer op de achtergrond?
Zo ja, staat de Startpagina.nl dan in het venster van Internet Explorer?

alle snelkoppelingen op mijn buroblad die naar het internet gaan geven die melding
martin

Mijn vraag is: opent, als u de melding krijgt, ook Internet Explorer? Of krijgt u alleen de foutmelding te zien zonder Internet Explorer?

de foutmelding te zien zonder internet explorer dus als ik op die internet koppeling klik krijg ik meteen die melding
martin

Ik herken het probleem: websites, die prima met IE 9 te bekijken zijn, niet met IE 10 te bekijken zijn. Oplossing: terug tot IE 9, of gebruik een ander browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan