IE6.0 raakt internet connectie kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobkeizer65

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Mijn broer heeft een pc in een huisnetwerk staan en dat spulletje gaat middels een router internet op. De verbinding is permanent en programma's zoals LimeWire blijven online. Alle pc's hebben de instelling voor LAN. Alleen mijn internetverbinding met mijn browsers klappen er steeds uit en dien ik via het configuratiescherm elke keer weer de internet verbinding tot stand te brengen.

Ik dacht dat het aan IE6.0 lag maar ook met FireFox en Opera doet hij dit. Het moet dus ergens in Windows of de software zitten. Internet Provider is die vent in dat paarse pak (Tiscali??)

Wie kent dit probleem en belangrijker; wie weet de oplossing????

Bedankt, :thumb: Bob

Soortgelijk probleem heb ik ook gehad.

Ga via Start naar het Configuratiescherm en open Netwerk verbindingen (ik werk met de Engelse versie dus misschien dat de vertaling niet helemaal klopt). Klik met de rechter muisknop op de betreffende verbinding en kies "Eigenschappen". Vervolgens klik je op de knop Instellingen en daarna het tabblad "Power Management" (maar dan in het Nederlands). Hier kan je instellen of je netwerk apparaat kan worden uitgeschakeld of niet.

Ik hoop dat het lukt zo...

Ik heb dit antwoord doorgemailed naar mijn broer.
Nu ff afwachten of het probleem opgelost is

Alvast bedankt, TOP :thumb: :thumb: :thumb:

Bob

Volgens mij zit het probleem niet in de PC van jouw broer maar in die van jou. Als ik je bericht goed gelezen heb hebben de andere PC in het netwerk van je broer hier geen last van, toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan