IE6 installeren zonder internetverbinding?

• Onderwerp starter Onderwerp starter wivo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wivo

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Hi, ik wil op een PC met win98se internet explorer 6 installeren maar heb hiervoor geen internetverbinding. Om een prog te laten draaien heb ik IE6 nodig. Hoe pak ik dit aan?:o

Je hebt wel een cdrom speler.
Dan even kijken bij iemand die wel een internet verbinding heeft en het daar op een cd zetten.
Ik zou het wel voor je op mijn ftp server willen zetten maar dan heb je ook een internet verbinding nodig.

Deels kun je vanaf floppy eea installeren maar om eea te updaten zul je naar mijn mening toch een verbinding moeten maken met het www.

Ik heb zowel CDrom als brander, maar ie6setup werkt als een onlinesetup. Op cd branden heb ik al geprobeerd, gaat dus niet als ik niet online kan zijn....
De pc is bedoeld voor een school en heeft geen netwerkkaart. Voor een educatief programma is in ieder geval IE5.5 nodig. Maar win98se heeft IE5.
Ook met norton uninstall heb ik getracht de software over te zetten (gaat vaak wel, maar nu dus niet). Helaas.... :eek:

Je kunt bij Microsoft een gratis cd-rom met beveiligingsupdates tot februari 2004 bestellen.
Daarmee is IE ook geupdate naar IE 6.
Kon alleen niet zo gauw vinden waar je die moet bestellen.
Maar als je even belt met Microsoft, Boeingavenue 30,
1119PE Schiphol-Rijk, 020 - 5001500 kunnen ze je dat vast wel vertellen.

Guus.

Edit: Heb de link naar de pagina waar je hem kon bestellen wel gevonden, maar helaas...

Microsoft dus maar even bellen...

Laatst bewerkt:
Mooi land lijkt me, schotland.. ik prefereer Ierland, oa. vanwege de gezellige sfeer en de bijzondere eenheid van de bevolking. Niet te vergeten de pubs! Echte live-music.
Ik zal morgen ns bellen naar Micro... bedankt voor de tip. :thumb:

Geplaatst door wivo
vanwege de gezellige sfeer en de bijzondere eenheid van de bevolking. Niet te vergeten de pubs! Echte live-music.
Dat gaat ook allemaal op voor Schotland, hoor.:)
Heb mijn vorige bericht nog even aangepast.

Guus.

er is al een mailtje naar schiphol onderweg, ik wacht af en ga nu m'n bedstee opzoeken..... bedankt, en slaap lekker.
Willem

En er is ook nog een cd voor ie6 te bestellen kost wel € 10 maar dan heb je het helemaal alleen op cd staan.

@Schotland/ierland - ik ga elk jaar in mei voor 15 dagen naar ierland en dan speciaal de streek rond gallway.

gewoon ergens bij een provider een gratis installatie - cd aanvragen ... 8 / 10 staat er IE op ...

Geplaatst door Guus abc
Zit je dan uiteindelijk niet met een IE die half in het Nederlands en half in het Engels is?

Guus.

Als je de Nederlandse IE setup download niet.

Geplaatst door Jozo

Als je de Nederlandse IE setup download niet.
Ah ja. Was nog niet helemaal wakker.:)
Deze dus. En dan dit doen om hem op cd-rom te krijgen.
Zal trouwens wel moeten, want ik ben er inmiddels achter dat Microsoft die gratis cd-rom met updates voor Win 98 niet meer levert.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan