IE6 pagina blijft wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankwin

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
905
Na update van Win XP Home (SP1) blijven HTML pagina's wit. Ze worden wel geladen (te zien via de broncode) maar niet weergegeven. Dit is erg lastig omdat ik hierdoor ook de windows-update niet meer kan draaien en norton virusscanner niet kan starten aangezien die ook gebruik maakt van HTML-pagina's in de menu-structuur.

Iemand een oplossing?

Frankwin

PS: Er zat ook het Blaster-virus op de PC, maar die had ik al succesvol verwijderd.
 
probeer eens alle internet instelling op standaard te zetten en kijk eens of misschien de security instellingen niet te hoog staan. Of, als je een HTML editor hebt met de mogelijkheid om extern een preview te bekijken, maak eens een simpelen pagina met wat tekst en probeer die via IE te bekijken. Lukt dat wel, controleer dan eens of je verbinding nog wel goed ingesteld staat(protocollen, eventuele DNS adressen etc).

Laterzzzzz
 
zelfs dit werkt niet

Zelfs de volgende pagina laat niets zien:

(html)
(body)
test
(/body)
(/html)

De opties openen lukt helemaal niet, even min als de optie software in het configuratiescherm.
 
Laatst bewerkt:
erger

Het lijkt steeds erger te worden.
Nu ontbreken de volgende DLL-betsanden ook al op het XP Home systeem. (Ben blij dat het niet mijn eigen kast is)

msimg32.dll
mscm3.dll
msvfw32.dll
msacm32.dll

en windows installer krijg ik er niet op geinstalleerd.

Frankwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan