IE7 en 8 traag in elke site

Status
Niet open voor verdere reacties.

moriceh

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hoi,
ik heb dat IE8 (maar ook 7 was traag vandaar dat ik eerst de upgrade naar 8 heb gedaan) traag is, het duurt even voor ik kan scrollen door een pagina en bij het intikken van velden in een pagina loopt ook het intikken achter. Waar vind ik de invoegtoepassingen?
in de vraag van giljom en antwoord van tillius bij het volgende:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=433157
werd compucated aangedragen als oplossing. Werkt dat verhaal ook met windows XP of is het alleen voor Vista?

Mij lijkt het ook een iets ander probleem omdat het opstarten willicht wat trager is, maar elke keer van site veranderen is ook traag voordat ik kan scrollen door de site (en invullen van velden).
Alvast bedankt.

Helaas, Ik heb geen draadloos modem, gewoon via een kabeltje.

Inmiddels verholpen. Skype zet een add-in in IE en die maakt het heel traag. Deze dus uitgeschakeld.

Bij Extra, invoegtoepassingen. Op de Skype toepassing gaan staan en de button iotschakelen kiezen.
IE opnieuw opstarten.

Makkelijk is ook om eerst te kijken bij:
Start -->alle programmas-->bureau assesoires-->systeem beheer en dan internet explorer zonder invoeg toepassingen. Als deze internet snel werkt weet je dat het een internet toepassing moet zijn die het probleem geeft.

Bij Extra, invoegtoepassingen. Op de Skype toepassing gaan staan en de button iotschakelen kiezen.
IE opnieuw opstarten.

Makkelijk is ook om eerst te kijken bij:
Start -->alle programmas-->bureau assesoires-->systeem beheer en dan internet explorer zonder invoeg toepassingen. Als deze internet snel werkt weet je dat het een internet toepassing moet zijn die het probleem geeft.

Alleen blijf je daarna de mededeling krijgen dat IE opgestart is zonder toepassingen (gele balk bovenaan) en die krijg je niet meer weg ook al staan ze allemaal aan. Dus makkelijk uitschakelen maar niet meer makkelijk in te schakelen zonder die foutieve balk bovenaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan