IE7 en video's vs IE6/Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

loosoft

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Onlangs kon ik nog gewoon video's openen van de website:
http://digital-desert.com/mpg-videos/

Als ik nu op een willekeurige link klik op eze pagina (bijv. rattlesnake - http://digital-desert.com/mpg-videos/p546v.mpg), dan krijg ik de bekende pagina: de webpagina kan niet worden weergegeven.

met Firefox geen problemen om de link te openen.

Kan dit aan de laatste updates van IE7 liggen? En hoe krijg ik die er dan weer vanaf? De updates staan niet in de de lijst van software (héél veel KBxxxxxx, maar niet de laatste twee van IE7, KB928090 en KB929969).

Ik heb ook al geprobeerd om IE7 te verwijderen. Ik kreeg wel IE6 terug, maar als ik bij de info ging kijken onder help stond daar glashard versie 7.0.nogwat.

Groetjes, Toon

Als je in de lijst Software, Programma's wijzigen en verwijderen, bovenin aanvinkt Updates tonen en je scrollt naar "Software updates voor Windows Internet Explorer 7", dan staan daar de twee beveiligingsupdates onder. Op de site die je aangaf ging bij mij na aanklikken WMP11 open, Rattlesnake begon en ik heb IE7 met updates.

Laatst bewerkt:
Ik heb inderdaad nu één update gevonden (KB928090). De andere (KB929969) staat er niet bij (wat volgens de update geschiedenis van Microsoft wel zou moeten).
Zoals jij beschrijft werkte het vorige week bij ook nog: link aanklikken, ik zag het download venster en na de download opende WM player automatisch. Nu echter niet meer. Het enige wat gewijzigd is zijn de updates!!

Blijft ook nog de vraag: waarom geeft de info als versie 7.0 als ik 6.0 heb terug gezet?

Groetjes, Toon

Ik heb nu de update KB928090 verwijderd. Als ik op de linkf van het filmpje klik, wordt direct WM player geopend, maar daar blijft het dan bij: onder in WM player staat "verbinden", maar er gebeurt verder niets meer!!

Iemand nog enig idee?

Groetjes, Toon

Ik heb maar de weg van de minste weerstand gekozen en een backup van vorige maand terug gezet. IE6 weer up ans running en alles werkt weer naar behoren.

Bedankt voor de reacties.

Toon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan