IE7 in MS Windows Vista Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roger Diepvents

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2008
:( Meestal als ik een website bezocht heb en deze dan normaal afsluit met :
Bestand - Afsluiten
krijg ik meestal daarna bij het bezoeken van een volgende site een bijna blanco extra pagine met volgende zin:
"Uw laatste sessie is vastgelopen, Controleer en open a.u.b. de laatste webadressen"

In de adresbalk komt dan ook het volgende adres te voorschijn:

"res://C:\Program%20Files\IEPro\IEProRes.dll/lastsession.htm"

Heeft er soms iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
MS Windows Vista Premium met IE7 en IE7pro vers.2.2
Graag uw advies
mvg
Roger

Kan niets vinden over deze melding. Het heeft te maken met de plugin IEPro die je gebruikt.

Kijk eens wat je standaard startpagina is binnen IE7. Misschien staat hier iets vreemd en met die pagina start IE steeds. Pas deze eens tijdelijk aan naar iets anders en test het dan nog eens.

Download/Installeer eens de laatste versie van IEPro http://www.ie7pro.com/

Mogelijk dat 1 van bovenstaande een oplossing bied.

:thumb: Bedankt Senior voor je prompte reactie.
Ik heb ie7pro nog eens geinstalleerd maar de fout was niet verholpen.
Daarna ie7pro verwijderd, een tiental sites bezocht en blijkbaar is nu alles weer
zoals het hoort? Let"s hope.
Misschien moet ik dit toch even melden aan http://www.ie7pro.com/
Groetjes en tot ...
Roger

Ik krijg precies dezelfde melding in Windows XP Professional als ik de Internet Explorer opnieuw opstart. Mijn computer is verder geheel up-to-date en de browser vertoont voor de rest geen problemen, maar dit is nu al een tijdje zo en het gaat op den duur toch nogal vervelen. Nog eens upgraden naar IEPro 7.0. zal wel weinig zin hebben. Weet er iemand een oplossing?

Als je de laatste reactie leest was de oplossing dat hij Ie7Pro heeft verwijderd. Probeer dat eens en test het dan ook uit.

Het is waarschijnlijk een probleem met IEPro en dat zul je dan daar moeten melden als je probleem verholpen is als je deze deinstalleerd.

Alleen zij kunnen er dan naar kijken/testen en oplossen.

Hallo,

ik heb het als volgt geprobeerd :

Onder "Extra", helemaal rechtsboven in de taakbalk van Explorer, ben ik eerst naar "Ie7 Pro preferences" gegaan en vervolgens naar `Basisinstellingen`. Daar heb ik de optie `Herstellen na vastlopen inschakelen` uitgevinkt. Tot nu toe heb ik geen nieuwe foutmeldingen meer gehad, even afwachten of het zo blijft. Maar IE7 Pro hoeft dus wellicht niet in zijn geheel verwijderd te worden.

IE7Pro

De ontwerpers van IE7pro hebben mij laten weten dat dit programma niet compatible is met Vista.
Blijkbaar zijn er ook met andere systemen nog problemen.
Uninstall is dan de oplossing.
:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan