IE7, kan pagina niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Voshol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Hallo allemaal,
Misschien een simpele vraag maar ik snap het niet!

Als ik op mijn laptop (Vista) IE7 opstart krijg in de mededeling "cannot display this website". Diagnose geeft aan dat er geen probleem is en inderdaad Messenger kan gewoon aanmelden en geeft ook de juiste feedback, emails, contactpersonen etc. FTP met filezilla gaat ook prima. Maar geen enkele website wordt weergegeven in IE7.

Ik snap er niets van.....alle suggesties en tips/tricks zijn van harte welkom!!!!

Alvast hartelijke dank voor de hulp!!

Met warme groet,
Peter

Mijn vriend heeft hetzelfde probleem met heel veel site's IE7 en XP ik zelf zit met IE7 en Vista en heb het probleem niet.

Indien jullie een oplossing weten verneem ik dit graag, probleem is sinds een kleine week.

Nog niet opgelost!

Hi allen,
Reageer even omdat het weer even geleden is en het Forum dat graag ziet om de forums schoon te houden en geupdate!

Maar nog steeds niet opgelost. Ik heb alle suggesties van Jan gevolgd..heeft even geduurd door andere werkzaamheden. Maar nog steeds niets met of IE7/IE8 of Fire fox. Heb een andere gebruiker aangemaakt maar dat lukt niet in Vista. Kan het wel aanmaken, aanpassen en wachtwoord geven maar als ik dan wil inloggen op het andere account geeft hij aan dat er een probleem ergens is..kan iets niet opvragen oid. Dus helaas zit er nog steeds mee en suggesties blijven welkom!

Jan ik zal je ook een update mailen...wie weet??

Bedankt en groet,
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan