IE7 knop "Favorieten toevoegen" verdwenen - hoe terugzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

digicat

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
91
In Internet Explorer is de knop "Aan favorieten toevoegen" (gele ster met groen plusje) verdwenen.
Hoe kan ik die terugzetten?
 
De werkbalk "Favorieten"kun je inschakelen met Extra, Werkbalken en Favorieten aanvinken.,
 
Daar gaat het helemaal niet om.
Het gaat om de knop "Aan favorieten toevoegen" - links naast de tabbladen - zie screenshot
Hoe ik werkbalken moet aanpassen, knoppen toevoegen, weet ik wel.
Ik ben echt geen computeranalfabeet.
Alle andere knoppen zijn er wel nog!
Nergens is die knop "Aan favorieten toevoegen" te vinden - dus kan ik hem niet terugzetten.
 

Bijlagen

  • ScreenShot015.jpg
    ScreenShot015.jpg
    1 KB · Weergaven: 3.943
Daar gaat het helemaal niet om.
Het gaat om de knop "Aan favorieten toevoegen" - links naast de tabbladen - zie screenshot
Hoe ik werkbalken moet aanpassen, knoppen toevoegen, weet ik wel.
Ik ben echt geen computeranalfabeet.
Alle andere knoppen zijn er wel nog!
Nergens is die knop "Aan favorieten toevoegen" te vinden - dus kan ik hem niet terugzetten.

Wat jij wel of niet weet van PC's en software is voor de lezers niet te achterhalen. Misschien voortaan dit soort uitlatingen achterwege laten vermits je hulp niet meer op prijs stelt.
 
Sorry, als dat verkeerd overkwam. Ik stel alle hulp heel erg op rpijs. Daarom stel ik deze vraag hier, omdat ik hoop op hulp van iemand die er meer vanaf weet dan ik.
Ik wou alleen even aanhalen dat ik alle voor de hand liggende oplossingen al allemaal geprobeerd heb, omdat ik toch wel iets van computergebruik afweet. Meer moet je daar echt niet achter zoeken.
 
Ik heb het probleem intussen opgelost:
IE7 verwijderd en terug geïnstalleerd.
Een andere oplossing blijkt er niet te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan