IE7 script error bij OneCare

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluizebol

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2002
Bij het starten van de scanner OneCare van Microsoft loopt het proces vast op meervoudige script errors die voorkomen dat ik het volgende scherm kan openen. Ik heb Windows XP, Norton Internet Security en de laatste update van IE7. Hoe kom ik hier vanaf zodat ik OneCare gewoon kan gebruiken om mijn laptop te schonen?:o

Wat je in ieder geval kunt doen, is het toevoegen van alle microsoft sites in de zone Vertrouwde websites

Extra -> Internet-opties -> 'tabblad' Beveiliging -> klik op Vertrouwde websites -> Klik op knop Websites -> Klik uit "Serververificatie (https) voor alle websites in deze zone verplicht -> vul in het invulveldje in: *.microsoft.com en klik de knop Toevoegen. Druk daarna zolang Ok totdat je weer terug bent in de het browservenster.

Tijs.

Dag Tijs,

Bedankt, heb ik gedaan. Helaas bleven de script errors komen. Is dit iets van IE7? Ik vind het wel suf dat een Microsoft product een ander Microsoft product in de weg zit. Ik hou me aanbevolen voor meer suggesties!

Internet Explorer 7 is NIET gegarandeerd compatible met OneCare. Zie dit citaat van de Windows Live OneCare Help Center:
Microsoft: Currently, the only supported browser is Internet Explorer 6 for Windows XP SP2 (version 6.00.2900.2180).
Netscape 8.01 and Internet Explorer 7 Beta browsers may work with Windows Live OneCare, but these have not been tested and are not currently supported. If you are experiencing installation problems with an unsupported browser, please use Internet Explorer 6 instead.

Sluit het topic maar af. Bovengenoemd bericht is duidelijk m.b.t. IE7 en andere versies/browsers dan 6.x.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan