IE7 treiterend traag onder Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

ausems

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Ik heb recent Windows Vista en Office 2007 geinstalleerd op mijn PC. Alles draait flitsend op mijn nieuwe snelle PC. IE7 is echter treiterend traag. iemand enig idee hoe dit kan komen of beter nog wat ik eraan kan doen?

Hoe ben je met Internet verbonden? ADSL, Kabel, Modem, Router?

Eerste hulp bij dit soort ongelukken: trek de voeding van je modem, laat dat 5 minuten zo. Zet de voeding er weer op en kijk tot alle leds weer branden. Open op je PC Netwerkverbindingen, klik rechts op je LAN-icoon, Eigenschappen, controleer of het er uitziet zoals in de bijlage. Klik OK, klik weer rechts op het icoon en klik op Herstellen. Sluit alles af, herstart je PC. Beter nu?

Bijlagen

• LANEigenschappen.jpg
    LANEigenschappen.jpg
    41,6 KB · Weergaven: 68
Helaas

Helaas, helaas... Stroom eraf en er weer op maakt het er niet beter op. Instellingen staan als aangegeven....

Iep 7

Beste mensen.
Internet Explorer 7 van Windows Vista is en blijft langzaam werken. Dit heeft niets te maken met het veranderen van je modem om het 30 seconden de plug er uit te halen en dan weer Windows starten. je hebt [mischien] alleen een ander IP nummer toegewezen gekregen.

Herinstalleer IE 6.0 weer en het zal veel sneller gaan.

Succes,
Rob E
http://members.chello.nl/~rerm/mikeherberts/ :thumb:
The famous Internet Guitar Teacher met gratis .wmv video bestanden hoe je op een simpele wijze guitaar melodieen kunt spelen.
Klik op de link en meld je gratis aan. Je word dan op de hoogte gehouden door Mike Herberts. :thumb:

PS..graag reacties naar robentertainer@chello.nl

Firefox

Ik heb een supersnelle PC. Het kan toch niet zo zijn dat Firefox over het scherm knalt terwijl ik met IE7 een kopje koffie kan gaan halen, terugkom en tot de conclusie kom dat de pagina nog aan het laden is.....

Download even deze upgrade voor IE7.
Waarschijnlijk zal na de update IE7 weer vlot werken.

Grrrmpfff...

Zag er hoopvol uit als ik zo de tekst las. Echter: na het downloaden verschijn bij het installeren de melding 'De update geldt niet voor uw systeem'. Kan het zijn dat de update al op mijn systeem is geinstalleerd? Kan ik dat ergens nagaan?

Welke link heb je gepakt?
Over het algemeen moet je windows vista 32bit nemen, omdat de meeste mensen toch geen 64bit versie van windows hebben.
Dit is de 32bit versie:
>>Klik<<

32 versus 64

Yep, die had ik ook geprobeerd.. Nog maar een keer voor alle zekerheid, maar helaas.....

Je kan altijd de phisingfilter uitschakelen. :)
Dit bespaart veel je prosessor.
Dit kan je doen in IE7 via Extra>>Internetopties>>Tabblad Geavanceerd>>Phisingfilter en klik op 'phisingfilter uitschaken'en druk op OK en start IE opnieuw op.

Wederom grmpfff...

Die staat dus al uit.... :confused:
Dank overigens voor de moeite om te reageren!! :thumb:
Niet dat het een straf is, maar ben ik veroordeeld tot Firefox? :rolleyes:

Hoi !

Veroordeeld tot FireFox ?????

Ik gebruik niet anders op m'n Vista-machine's, en wil IE7 niet gebruiken !

Dus ik zie het probleem niet zo.

IE7 sucks, google maar es.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan