Ie7

Status
Niet open voor verdere reacties.

SKVR

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Berichten
165
Ik heb een laptop (Vista Home Premium) met daarop IE7 en Firefox

als ik met IE7 op internet zit en ik klik op mijn rechtermuis om bijvoorbeeld de bron te bekijken of de eigenschappen van een afbeelding op internet wil zien dan doet die het niet. IK KAN MIJN RECHTERMUISKNOP niet gebruiken bij IE7 (het lukt mij op geen 1 site..!!), bij firefox lukt het wel om op alle sites die ik bezoek rechtermuisknop te gebruiken.!..

het lukt mij ook gewoon om mijn rechtermuisknop te gebruiken op mijn bureaublad e.d

dus mijn vraag is, weet iemand hoe ik rechtermuisknop kan laten werken bij mijn IE7 browser
 
Wanneer je google toolbar hebt , deze deinstalleren.
Dat wordt althans in fora genoemd.
Wanneer je een andere toolbar of invoegtoepassing hebt, zou ik het ook proberen door te verwijderen.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
wat heeft dat te maken met het niet gebruik kunnen maken van mijn rechtermiusknop in IE7?
 
bug?
als je hem hebt gewoon proberen.
voor n snelle test zonder gedoe
Rechtsklikken op jhet icoon van IE7 en dan
zonder invoegtoegpassingen starten.
Je krijgt een waarschuwingspagina te zien,
maar je kunt gewoon een site in de adresbalk tikken en rechtsklikken testen
 
Laatst bewerkt:
hoe moet ik zonder invoegtoepassingen starten?
als ik rechtermuisknop klik op IE7 dan krijg ik dit te zien:

Er zit geen zonder invoegtoepassingen opstarten tussen

testgp8.jpg


en/of hoe moet het via MIJN OPTIES in IE7?
 
Het werkt alleen bij het icoon van IE7 op het bureaublad
dat is geen gewone snelkoppeling, (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • ie.jpg
    ie.jpg
    23,3 KB · Weergaven: 36
ja maar ik heb het niet via een snelkoppeling gedaan, ik ben naar Program Files - Internet Explorer gegaan en heb vandaaruit rechtermuis gedaan op IE7.

Dus het moet perse via de bureaublad?
 
Wel om dat menu te zien, dat wordt alleen daar getoond.
Je kunt ook gewoon via extra-> invoegtoepassingen beheren de toolbaar uitzetten,
maar misschien is het sowieso beter om te deinstalleren. (Hij is tenslotte zo weer terug te zetten wanneer het toch niet helpt)
mvg leo
 
leofact ik weet niet hoe jij het hebt gedaan maar ik heb nu IE7 icoon op mijn bureaublad staan (GEEN SNELKOPPELING), maar toch zie ik niet zonder invoegtoepassingen opstarten

skvroy1.jpg
 
SKVR,
Krijg je dan wel internet opties wanneer je op eigenschappen klikt?
Het is een raar iets, want zelf als ik er een snelkoppeling van maak staat de bewuste optie er in.
Hoe heb je hem trouwens gemaakt?
want ik vond hem niet meer terug bij bureaublad pictogrammen, zoals bij xp het geval was.
Het lijkt er op dat ms niet consequent met de pictogrammen omgaat,
of er gebeurt iets door een programma wat later geinstalleerd wordt.
Nou ja, ik heb nog de volgende mogelijkheid via MS
Oplossing
U kunt dit probleem oplossen door Internet Explorer te starten zonder dat invoegtoepassingen zijn ingeschakeld. U doet dit als volgt: klik op Start, klik op Programma's, wijs Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Internet Explorer (geen invoegtoepassingen).
Ben benieuwd of je die dan wel hebt. Mijn xp pc heeft hem niet en m'n Vista laptop wel.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
ja, ik heb het gedaan zoals het moet:

klik op Start, klik op Programma's, wijs Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en klik op Internet Explorer (geen invoegtoepassingen).

maar alsnog kan ik mijn rechtermuisknop niet gebruiken in IE7
 
oké jammer,
ik kwam deze oplossing op fora tegen ,
Mogelijk moet de toolbar toch helemaal verwijderd (je heb t nog niet gezegd dat je hem hebt,
maar anders was je wel afgehaakt:)) Lees daarover deze post.
Verder wordt hetzelfde probleem genoemd na de installatie van de uitbreiding Avant browser 11.5
Ook wordt de oplossing genoemd om IE7 te resetten
Dat doe je bij:
extra->internet opties->tab: geavanceerd-> knop: opnieuw instellen.
Let op, alle instellingen worden op standaard gezet en wachtwoorden ed vergeten..
.
Er zijn echter meer mogelijke oorzaken denkbaar, zoals programaatjes die het contextmenu aanpassen etc.
Wanneer rechts klikken het eerder wel deed, is een systeem herstel naar die tijd ook nog een mogelijkheid.
mvg leo
 
dat had ik al eerder geprobeerd maar dat hielp ook niet bij IE7

die standaard instellingen, maar toch bedankt.. ik ga verder zoeken
 
Nog geprobeerd om de toolbar helemaal te verwijderen?
Of op een andere manier het probleem opgelost?
 
Laatst bewerkt:
Nee het is mij niet gelukt, ook hielp zonder invoegtoepassingen starten niet.

en hoe zit het met toolbar verwijderen? hoe moet dat precies gedaan worden?
 
OP DE SITE STAAT:

Platform(s):
- Windows 98
- Windows ME
- Windows 2000 (SP4+)
- Windows XP (SP1 SP2)
- Windows 2003

En ik gebruik Vista !?

en bij programma toevoegen/verwijderen staat bij mij geen google toolbar geinstalleerd
 
En ik gebruik Vista !?
Sorry even niet aan gedacht.
Het moet dan inderdaad bij programma's verwijderen staan.
Wanneer hij daar niet staat zou er iets mis zijn met de installatie.
Goolge adviseert dan opnieuw installeren en daarna verwijderen.
Hier lees je meer.
(zij maken trouwens de zelfde fout als ik voor Vista)
 
Bij Vista staat Internet explorer niet tussen de geinstalleerde software. Ook staat google toolbar niet bij mij bij de geinstalleerde software.

ik zou niet weten hoe ik IE7 moet verwijderen en vervolgens opnieuw installeren.

andere browsers (firefox, opera) die ik heb uitgeprobeerd werkt rechtermuisknop wel gewoon normaal zonder problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan