jobo182
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2004
ik werk met IE8 in Windows 7 home premium 32 bits, als ik een pagina (htm) open, zoals deze http://members.home.nl/jmghbosch/index1.html in IE8 bevriest de browser en moet ik hem afsluiten en opnieuw opstarten, als ik die site open in Firefox of Chrome, dan is er geen probleem, klik ik dan op HIER dan verschijnt het popup venster waar het wachtwoord ingevuld kan worden; Het vreemde is ook, als ik in Dreamweaver, waar dus die pagina mee is gemaakt klik op Voorvertoning in IExplore, dan word wel alles normaal weergegeven; er zijn dus op die pagina div scripts verwerkt;
Voorheen in XP met IE6 of 7 heeft het altijd gewerkt, heb die link ook door anderen laten openen met Windows 7 en IE8, ook bij hen bevriest IE8;
Waarom en hoe zou dit op te lossen zijn, men zou toch zo'n popupvenster (wachtwoord beveliging) moeten kunnen gebruiken op je site ?
Voorheen in XP met IE6 of 7 heeft het altijd gewerkt, heb die link ook door anderen laten openen met Windows 7 en IE8, ook bij hen bevriest IE8;
Waarom en hoe zou dit op te lossen zijn, men zou toch zo'n popupvenster (wachtwoord beveliging) moeten kunnen gebruiken op je site ?