IE8 Geschiedenis en favorieten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hoe kan ik in IE8 in de adresbalk de geschiedenis en favorieten verwijderen die ik zie als ik op het pijltje klik? De favorieten moeten wel in mijn favorieten scherm links blijven staan!

Extra - > Internetopties -> tabblad Algemeen -> onder Browsegeschiedenis kun je het verwijderen.

ik heb het aantal dagen dat hij browse gegevens opslaat ingesteld op 0 , maar toch slaat hij gegevens op, tevens zie ik ook nog een lijstje met favorieten in de browsegegevenslijst dat ik graag weg wil hebben, maar als ik het handmatig verwijder, dan komt het ook niet meer voor in de favorietenlijst links. Hoe kan ik zorgen dat hij de sites uit mijn favorieten die ik heb bezocht niet meer toont in de lijst?

ik had ook dat probleem; zie mijn topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=424214

volgens mij is dit de oplossing (door iemand anders uitgevonden):

"Had daar ook moeite mee. Heb even moeten zoeken maar denk het nu gevonden te hebben.

Ga in IE8 naar extra - internetopties - tabblad inhoud en klik bij automatisch invullen op instellingen

haal het vinkje weg bij "windows search gebruiken voor betere resultaten"

succes"

Bij mij werkte dit.

groetjes,
Woobles

Laatst bewerkt:
Joepie, eindelijk gevonden en het helpt inderdaad. Speciaal hiervoor op deze site terechtgekomen. Super !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan