IE8 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

notpboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
4
heb de new ie8 eens geporobeerd,alles werkt snel en vlot en snel,buiten 1 ding,voorheen had ik de IE8 RC1,werkte vlekkeloos.Ik zit ook op Taggged .com.als ik nu die page open krijg ik dit eerst in een tabbladmelding door een probleem met deze webpagina wordt het tabblad gesloten en opnieuw geopend door IE.Dan komt er dit als webpagina
naamloos.jpg


Rare van de zaak is dat een kennis van me de page zonder problemen wel openkrijgt.Ik vermoed dat er nog iets niet goed is aan de nieuwe browser,want met Firefox&Opera gaat hij zonder problems open

Zou dit te maken hebben met een bugje dat er nog inzit,(heb ergens gelezen dat Microsoft werkt aan patch voor allereerste IE8-gat.) een kennis zei me dit,en nog effe te wachten met de new browser,of weet er iemand een oplossing,mss instelling van iets

grtz & fijn weekend

Hans
 
hoe kan je dit activeren,want hier staat dit in lichtgrijs
 
"door een probleem met deze webpagina" ftp probleem?

ik zit al even te vechten met hetzelfde probleem, heb zelfs al een nieuwe installatie (zonder updates van wat dan ook dus gewoon een ie vanaf xp met sp2)
dus het probleem zou dan niet merkbaar moeten zijn als het aan ie8 zou liggen maar ook voor installatie ie8 heb ik het probleem datik op diverse sites geen fotoos kan uploaden, ik word er een beetje gek van, dat het aan het netwerk van me ligt is ook niet aannemelijk want op de computers van mijn dochter en die van mijn vrouw daar is dit probleem niet, mijn pc is een van de jongste van de drie, dus dat is ook niet het probleem, en het grappige is dat ik enkele maanden geleden dit probleem niet had, dus wel foto's kon uploaden via mijn laptop ??????
zover ik zien kan lijkt het erop dat het iets met instelling van poorten van mijn toppie zou moeten zijn, dat die op de een of andere manier veranderd zijn door weet ik wat dan ook . . .
heeft er iemand hier verstand van, ik ga wat experimenteren en hoop het binnenkort opgelost te hebben want om via telkens een andere pc te moeten uploaden is ook niet de manier :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan