IE8 steeds trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Ik merk dat ondanks de snelheidsaanpassingen van KPN dat IE8 steeds trager wordt in Windows 7. Ik had ergens gelezen dat IE8 het op dit moment niet meer aankon door de updates. Is dit zo?

FF werkt wel goed bij mij, maar wil IE8 toch ook gebruiken.

Nergens geen last van hiero! :thumb:

Maar scan je pc eens op ongewenste zaken ;)

Dat doe ik regelmatig, maar omdat het bij FF niet zo is viel mij dit op en omdat ik zulks had gelezen.

Yep zou ik eens kunnen proberen.

Zelfde probleem

Ik werk eveneens met Windows 7 en IE 8, beiden volledig up-to-date en standaard ingesteld. (Overigens werk ik met W7 64kB en IE 32kB, omdat de IE 64kB-versie telkens problemen geeft met invoegtoepassingen. Slechte zaak overigens van Microsoft). Helaas is IE zeer frequent erg traag en loopt af en toe zelfs vast. Het zal niet aan de hardware liggen; ik heb een snelle processor en 4Gb intern geheugen.
Iemand idee hoe dit komt en of er iets te verbeteren is.

Ik denk dat we moeten wachten op IE9. Heb niet de indruk dat MS dit nog gaat aanpassen. Sowieso zie je bij IE nooit geen update in tegesntelling van bijvoorbeeld FF.

Hebben meer mensen hier last van? Weet iemand wat de oorzaak is?

IE blijft problemen houden; beveiliging?

Nog steeds heb ik regelmatig dat ik pagina's niet kan openen. Gisteren moest ik de RWD pagina raadplegen, bij het doorlinken daarvan blijft ie hangen. Ga ik naar FF dan is ie er binnen een seconde. Ligt dus echt aan IE7. Misschien dat de strings of hoe heet het te strak zijn afgesteld.

Ik kan natuurlijk ook gewoon FF blijven gebruiken, maar niet alles daarin vind ik even handig. Hopelijk komt IE7 met een oplossing.

Jammer dat vrijwel niemand hierop reageert. Ik merk wel dat FF veel sneller opent en minder snel vastloopt. Ik denk toch echt dat het te maken heeft met IE8.

Nog steeds geen commentaar hoe het komt dat IE8 icm met Win 7 soms ultra traag is. Heb alle instellingen al eens opnieuw geinstalleerd, echter alleen FF werkt naar behoren.

Ja, maar dan krijg ik een foutcode, wat opvalt dat ie het voornamelijk doet bij de opstart. Ik moet dan soms wel een minuutje wachten. In FF heb ik hem vrijwel direct. Iets houdt het tegen maaar wat.

dat lijkt me dan toch een invoegtoepassing te zijn

start IE eens op zonder invoegtoepassingen:

Druk WindowsToets + R
In het venste rUitvoeren ik je in: iexplore –extoff
druk op enter en IE8 opent zonder invoegtoepassingen

dan nog problemen?

Heb dat eens uitgeprobeerd. Als ik het weer heb moet ik eens kijken naar de invoegtoepassingen. Volgens mij kun je die ook het beste uitzetten.

Ik stel overigens voor de zoveelste keer vast dat deze eigenste site één van de tragere is in IE met W7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan