Ie8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shefra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2009
Hallo,

Ik ben bezig met een site en wordt eerlijk gezegd een beetje gek van HTML en de verschillende soorten browsers. Wat in IE7 werkt, werkt in IE8 weer niet:evil: Om gek van te worden. (zo dat ben ik kwijt :) Even een vraag: Ik heb een tabel gemaakt met een form tag, zie onderstaande code:

Code:
        echo '<form action="index.php?action=onlinecv&step=3&movenext=1" id="id_cv4form" name="cv4_form" method="post">';           
        echo '<table id="cv_table_4">';
        echo '<tr height="25"><th colspan="2">Gegevens opslaan</th></tr>';
        echo '<tr><td height="15" colspan="2"></td></tr>';   
        echo '<tr><td align="center" colspan="2">'. ShowMessage('save_data_cv'). '</td></tr>';
        echo '<tr><td height="15" colspan="2"></td></tr>';   
 [B]       echo '<tr><th align="left">'; 
        echo '<button type="submit" name="cv7_input"><div class="displaytextbuttons">Terug</div></button></th></form>';  
        echo '<form action="index.php?action=savedata" id="id_cv5form" name="cv5_form" method="post">';         
        echo '<th align="right">';         
        echo '<button type="submit" name="cv8_input"><div class="displaytextbuttons">Opslaan</div></button></th>';    
        echo '</tr></form>[/B]</table>';

Door de tweede <form> wordt er een tweede row aangemaakt in de tabel. In IE7 en firefox werkt dit wel naar behoren, maar in IE8 werkt dit helaas dus niet. Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Het is niet toegestaan om een FORM tag in een TR te zetten... hij moet eigenlijk om de hele tabel heen, of in een losse TD, voor zover ik weet.

Moeten het perse 2 forms zijn? Anders kun je ook nog beide forms in elkaar zetten misschien...

Frats,

Beide buttons moeten iets anders uitvoeren, daarom gebruik ik twee forms.

Je kunt ook in je code uitzoeken op welke knop gedrukt is, en daar op reageren.

Ik vrees dat ik zo niets anders weet :( In een TR is niet mogelijk; je moet dan of 1 Form, of 2 Tables gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan