Hallo,
Ik ben bezig met een site en wordt eerlijk gezegd een beetje gek van HTML en de verschillende soorten browsers. Wat in IE7 werkt, werkt in IE8 weer niet:evil: Om gek van te worden. (zo dat ben ik kwijt
Even een vraag: Ik heb een tabel gemaakt met een form tag, zie onderstaande code:
Door de tweede <form> wordt er een tweede row aangemaakt in de tabel. In IE7 en firefox werkt dit wel naar behoren, maar in IE8 werkt dit helaas dus niet. Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik ben bezig met een site en wordt eerlijk gezegd een beetje gek van HTML en de verschillende soorten browsers. Wat in IE7 werkt, werkt in IE8 weer niet:evil: Om gek van te worden. (zo dat ben ik kwijt

Code:
echo '<form action="index.php?action=onlinecv&step=3&movenext=1" id="id_cv4form" name="cv4_form" method="post">';
echo '<table id="cv_table_4">';
echo '<tr height="25"><th colspan="2">Gegevens opslaan</th></tr>';
echo '<tr><td height="15" colspan="2"></td></tr>';
echo '<tr><td align="center" colspan="2">'. ShowMessage('save_data_cv'). '</td></tr>';
echo '<tr><td height="15" colspan="2"></td></tr>';
[B] echo '<tr><th align="left">';
echo '<button type="submit" name="cv7_input"><div class="displaytextbuttons">Terug</div></button></th></form>';
echo '<form action="index.php?action=savedata" id="id_cv5form" name="cv5_form" method="post">';
echo '<th align="right">';
echo '<button type="submit" name="cv8_input"><div class="displaytextbuttons">Opslaan</div></button></th>';
echo '</tr></form>[/B]</table>';
Door de tweede <form> wordt er een tweede row aangemaakt in de tabel. In IE7 en firefox werkt dit wel naar behoren, maar in IE8 werkt dit helaas dus niet. Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt voor het meedenken.