IE9 Beta installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinMan

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Hallo,

Is het de moeite waard om IE9 eens te downloaden/installeren of werkt er nog niet veel met de nieuwe versie?

Op vele sites zie ik wel veel pluspunten (maar natuurlijk ook minpunten)!

Graag advies. Heb een 64-bit versie van Windows 7 Home Premium!

Mvg,
Robin!

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik de beta op een virtuele machine geinstalleerd om websites te testen in verschillende browsers. Nog steeds problemen met CSS. Vooral de standaard site van me modem. Ik kan met IE9beta gewoon niet mijn instellingen wijzigen in van mijn modem. Dit kan ik in IE6, IE7, IE8 wel. Mijn voorkeur gaat nog steeds al jaren uit naar FireFox.

hij werkt prima en ziet er een stuk beter uit dan ie8

Ziet er wel beter uit maar is troep. Beetje wanna-be-Chrome. En het werkt voor geen meter. Downloaden van bestanden doet ie niet vanwege een onnozele fout code error en loopt regelmatig (zeg maar vaak) vast. Heb het er meteen weer afgegooid. Als ze IE8 niet meer gaan ondersteunen stap ik mooi over op Chrome.

euhm als ze ie8 niet meer onder steuen is het geen beta meer en zijn hopelijk die fouten er uit gehaald en het is niks wana be het is een browser op zich ze zijn alleen een beetje laat met zo'n layout

Heb Mozilla Firefox geprobeerd, nam veel geheugen in! Is natuurlijk al bekend. ;)

Nu heb ik Google Chrome geïnstalleerd, werkt sneller en veel beter. :D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan