IE9 javascript levert problemen op bij aanvraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
LS,

Op www.verzekeruzelf.nl kan ik een nieuwe schade niet aanmelden.

Als ik kies voor 'Verder' (een knop) wordt de volgende pagina niet geladen (https://verzekeruzelf.nl/DIVPublic/Incident.aspx?IncidentID=0). In FireFox werkt dit wel. Ook de helppagina werkt niet (https://verzekeruzelf.nl/DIVPublic/faq.aspx) in FireFox weer wel.
Ik heb al een speurtocht gedaan via Google maar kan geen oplossing voor het probleem vinden, dus probeer het hier even.

Waarschijnlijk iets met javascript was mijn eerste gedachte

Zie ook

<td width="215" align="right"><span class="submitblueleft"><INPUT CLASS="submitblueright" style="text-align: center;" NAME="btnBackToList" TYPE="button" VALUE="< Terug" onClick="javascript:btnBackToList_onClick()"></span></td>
<td width="10" align="right">*</td>
<td colspan="2"><span class="submitpinkleft"><INPUT CLASS="submitpinkright" style="text-align: center;" NAME="btnFetchNewIncidentForInsContract" TYPE="button" VALUE="Verder >" onClick="btnFetchNewIncidentForInsContract_onClick()"></span></td>
<td>*</td>
<td>*</td>
<td>*</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="7">

IE9 javascript levert problemen op bij aanvraag

Beste Stanley,

Wij hebben dit probleem zelf nog niet eerder gehoord of ondervonden, maar we gaan ernaar kijken. Schade melden moet natuurlijk in iedere browser gewoon goed gaan! Zou je kunnen aangeven om wat voor soort schade het gaat (bijvoorbeeld auto, woonhuis)? Dat zou ons al een stuk verder helpen :)

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

Beste Stanley,
Schade melden moet natuurlijk in iedere browser gewoon goed gaan! Zou je kunnen aangeven om wat voor soort schade het gaat (bijvoorbeeld auto, woonhuis)? Dat zou ons al een stuk verder helpen :)

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

Betreft autoschade. Ik denk niet dat het wat uitmaakt, aangezien de FAQ pagina ook niet werkt. Waarschijnlijk een instelling van IE9, die ik niet kan vinden of een plugin die ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan