IE9, onthoudt geen websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda1985

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2011
Hallo allemaal,

hopelijk hebben jullie dé oplossing voor mij...

Ik heb net IE9 gedownload. Voorheen gaf de adresbalk zelf suggesties voor websites, dus als ik 'hotm' typte, kwam er vanzelf www.hotmail.com in zo'n dropdown-menu te staan. Die kon ik dan aanklikken en hoefde dan niet het hele adres in te voeren. Heel handig. IE9 doet dit niet, die onthoudt mijn sites niet.... Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Instellingen als auto-aanvullen enzo staan volgens mij goed..

Alvast bedankt!

Oh ja, grote voordeel van IE9 is dat m'n letters met streepjes (é, á, ó, enz) weer werken ;) (zie m'n vorige topic http://www.helpmij.nl/forum/showthr...jg-geen-accenten-meer-op-de-letters...-help-()

Waar vind ik dat??

Ik heb ook het probleem dat ie mij niet ingelogd laat. Bv op dit forum, ik vink het hokje 'blijf ingelogd' aan, maar toch moet ik elke keer opnieuw inloggen bij elk bezoek..

Je moet klikken op het meest rechtse icoontje (dat radje)

klik vervolgens op internet opties.

Je krijgt nu het tabblad algemeen.

Kijk op dit tabblad bij browersgeschieden of het vinkje uitstaat bij: browers geschiedenis verwijderen bij afsluiten.
Zie plaatje
helpmij.jpg

ja dat is heel goed. Het eenigste wat ik nu nog kan bedenken is dit:

Weer bij internet opties -> tabblad algemeen -> browsegeschiedenis en dan instellingen.

Kijk even of je daar hebt staan hoeveel mb's er op je computer mag worden opgeslagen, mocht dit 0 zijn dan kan dat het probleem veroorzaken.

Mocht dit niet het probleem zijn dan weet ik het zo ook even niet meer.

Die staat op 250 mb. Dus dat zou ook het probleem niet moeten zijn...
Momenteel werk ik even met google chrome, dat werkt een stuk beter. Ik denk dat ik die maar als standaard browser ga gebruiken.
Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan