IE9 valt uit en start opnieuw op na het starten spel msn spades online

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Berichten
470
hallo, IE9 valt uit en start opnieuw op na het starten spel msn spades online en waar deze zegt MATCH FOUND, waar ik overigens tot vrijdag geen probleem mee heb gehad , daarna bovenstaand probleem gekregen en er is niets veranderd.laptop is een vista 32 bit en IE9 ( hoger kan niet) heb ik nog een keer geprobeerd te upgraden , was niet nodig want laatste versie stond erop.
weet iemand wat er met IE9 aan de hand is.

m.v.g. willem2
 
Voer deze opties eens uit :
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 55
hoi , gast0225.
IE9 opnieuw ingesteld maar kan hem niet verder uitproberen, het spel msn spades online waarop IE9 afsloot en opnieuw opstart gaat niet meer tot MATCH FOUND maar tot loading spades now en blijft dan hangen.
ik denk, of jij moet iets meer weten dat dit door IE9 komt??, dat ik nu na de sectie spellen moet.

kun jij hierover nog iets zeggen???
 
hoi
gast0225,

het probleem met het spel msn spades online is weer terug zodra ik de de site van msn voor trouble wil bezoeken omdat het spel niet verder gaat sluit IE9 weer af.
het moet of in de instelling van IE9 liggen of ergens in een firewall ( alhoewel er niets is veranderd)
ik heb allen een firewall en AVAST 2014.:confused:
 
Heb jij flash opnieuw geïnstalleerd? Kijk eens bij de plugins van IE of flash erbij staat. Dat lost iig 1 van je problemen op denk ik.
 
Naam Shockwave Flash Object
Uitgever Adobe Systems Incorporated
Status Ingeschakeld
Bestandsdatum ‎donderdag ‎10 ‎juli ‎2014, ‏‎10:32
Versie 10.0.32.18

dit is alleen ( wel andere ook) wat eer aan flash staat??
 
gast0225
ik probeerde flash opnieuw the instaleren maar hij gaf aan dat er alleen een single kan lopen/draaien????.
 
Was ook niet nodig. Flash is flash en daarom schreef ik ook "ok, dan was 'm dat niet."
 
gast0225 deze oplossing word in het engels gegeven , maar hoe en waar ik dat moet doen weet ik ook niet, jij misschien???. engels is niet zo goed.

Error when starting a free online single player game, it means that the ActiveX ... To reinstall ActiveX Controls, simply go to the game page on MSN Games and click the Play Now button. .... Go to the General Tab, then click the Delete button.
 
Je plaatst een uit zijn context gehaald stukje tekst, maar in dit stukje staat:

Wanneer een foutmelding optreedt bij het starten van een gratis online 1 speler spelletje, betekent het dat ActiveX...........

Om ActiveX opnieuw te installeren, ga je simpelweg naar de speel-een-spelletje-pagina bij MSN games en klik je op de nu-spelen-knop..............

................klik op het tabblad "Algemeen" en klik daarna op de knop "verwijderen".
 
Laatst bewerkt:
sorry gast0225 2 problemen , als ik na de site ga van msn valt 9 van de 10 keer IE9 uit. bij het spade spelletje klik ik play now aan als ik ben ingelogd(sign in) maar zie nergens het tabblad algemeen . wel als ik het heb aangeklikt kan ik daarna alleen met de rechtse muisklik algemene instellingen krijgen waar ik van flash iets kan veranderen/verwijderen niet van activex waarna IE9 weer wegvalt.

mvg willem2
 
Ik denk dat ik je verder niet kan helpen. Misschien anderen die meelezen? Ik vermoed trouwens dat ook Microsoft een soort van 'forum' heeft waarin gamers met elkaar, over de games en / of problemen met de games praten.
 
ok toch bedankt voor de moeite.
tot ziens gast0225
en nogmaals bedankt, wacht even nog een week voor ik het afsluit misschien dat iemand het probleem nog weet.

mvg willem 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan