ieder zijn eigen emailbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik heb een pc en een laptop die verbonden zijn met een roeter.Ik ben bij skynet voor mijn internet en email.Ik wil nu dat iedere gebruiker van de pc's zijn eigen mail kan ontvangen zonder dat deze op beide pc's te zien zijn.Hoe doe ik dit?ik wil dus op mijn pc mails ontvangen die voor mij bestemd zijn en op die van mijn dochter moeten de mails toekomen die voor haar bestemd zijn.wie kan mij dit duidelijk uitleggen want hierin ben ik een leek.alvast bedankt voor de moeite

Begrijp je vraag niet

Hebben jullie maar een account met aliassen. Dan zou ik niet weten hoe dat moet.

Maar als jullie allebei een gmail account aanmaken is dat automatisch gescheiden. Dit geldt ook voor Hotmail trouwens, maar daar ben ik geen fan van (vaak traag of helemaal niet bereikbaar).

???

Waarom laat je haar het niet zelf doen.
Een kind kan de was doen, zo eenvoudig is het.

Als zij niet wil dat je haar mail leest, veranderd ze gewoon haar wachtwoord of maakt een nieuw account aan. En als zij kiest voor niet opslaan op deze PC, vind je zelfs later geen sporen meer.

Inderdaad zo hebben we het gedaan. Wij als ouders hebben ook geen zaken met wat onze dochter schrijft of doet maar wat ik vooral niet wilde is dat ze op haar pc alle mails incl de onze kon zien. ieder heeft zijn eigen pc en alles moet privé blijven.inmiddels heeft ze een gmail-adres gemaakt maar ze is ook bij hotmail waar ikzelf niet zo'n voorstander voor ben maar dat is haar keuze.

Avg 8

Laat haar dan wel de gratis versie van AVG 8 installeren, want met hotmail en Live Messenger komt de meeste rommel binnen.

Vertel haar dan wel dat ze geen dingen moet openen waarvan AVG zegt niet doen. Hoe graag ze ook die foto van Bratt Pit had willen zien.

Laatst bewerkt:
ze heeft een nieuwe laptop met daarop een 90 dagen licentie van norton en daarna zet ik er nod32 op denk ik

Ben bevooroordeeld

Heb nog niets gezien waarvoor ik zou willen overstappen naar een betaalde versie, nog van AVG nog van Nod32. Maar ja als beta tester van AVG, ben ik dus niet neutraal.
Vind vooral de waarschuwing bij verdachte sites een sterk pluspunt van AVG.
Heb nog niet mee gemaakt dat er een groen vinkje stond bij een dubieuze site.

Vergeet in ieder geval niet Norton met wortel en al uit te rukken. Run ook even rootkit revealer, want ik vertrouw die jongens nog steeds niet.

Groetjes,

Eric.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan