iedere minuut automatisch waarden(bewegende koersen) kopieren onder laatste waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

traderkoning

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
Hallo,

Ik worstel met het volgende probleem: Iedere minuut vanaf 9 uur tot 17:30 wil ik van 4 cellen de waarden (bewegende koersen van dat moment) kopieren onder de laatste waarden.
Dus in mijn geval wil ik om 9:00 de waarden kopieren van cellen A2, B2, C2, D2, naar de cellen eronder (A3, B3, C3, D3).
Om 9:01 wil ik weer de waarden kopieren van cellen A2, B2, C2, D2, maar nu naar de cellen A4, B4, C4, D4. (dus onder de vorige waarden).

Kan iemand mij helpen met dit complexe probleem?

vermeld dan wel even je excel versie. In principe heeft excel een on_timer event waar je dit onder kunt hangen. De robuustheid van de event onder verschillende omstandigheden ken ik niet zo goed, maar daar zou ik even beginnen

Traderkoning,

Met de volgende macro's is je probleem waarschijnlijk opgelost.

Code:
Public Run_timer()
    Application.OnTime Now + TimeValue("00:01:00"), "SchrijfKoersen"
End Sub

Private Sub SchrijfKoersen()
    With Worksheets("Blad1")
        .Range("A2:D2").Copy
        .Range(.Range("A2").End(xlDown).Address).Offset(1, 0).PasteSpecial
        Application.CutCopyMode = False
    End With
    Call Run_timer
End Sub

Je moet 's morgens wel de macro straten door Run_timer uit te voeren, maar daarna werkt
hij de hele dag door omdat de macro's naar elkaar verwijzen.
De regels worden onderaan toegevoegd. Als dat niet de bedoeling is moet je een regel invoegen en
de gegevens een regel naar beneden kopiëren.

Waarschijnlijk heb je al een macro om de gegevens iedere minuut op te halen. Waarom voeg je
dit hier niet aan toe?

Veel Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan