Iemand bekent met hervullen van cartriges?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerfreak

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2002
Berichten
71
Ik heb al een site gevonden waar je die setjes kunt kopen om de printer te hervullen. Mijn printer is een HP Photosmart 7350. De meeste mensen raden het hervullen af omdat de printer stuk gaat enz. Iemand die hier verstand van heeft en het al heeft geprobeerd? Wil graag jullie mening horen

Groeten
 
Ik heb gehoort dat de printkwaliteit stukken minder word met die inkt.
 
Die navulsetjes met inkt zijn vaak van slechte kwaliteit. Wat je het beste kunt doen is een nieuwe cartridge kopen voor jouw type printer, maar dan van een ander merk. Geen Wecare ofzo, maar bijvoorbeeld Pelikan. Die gebruikte ik altijd voor mijn vorige HP en hadden een prima kwaliteit. Scheelde € 15,- per cartridge.
 
AL sje van smerige vingers houd en veel print elende wil hebben zou ik zeggen ga lekker bijvullen.
Wil je dit niet koop dan gewoon orginele cardridge iets duurder maar wel kwaliteit !
 
Een hoop geknoei, vieze vingers en uiteindelijk niet die kwaliteit.

Nee, geef mij maar een nieuwe.
 
Ik heb het verleden week nog gedaan(printer bijvullen:p), ik heb een HP930c.
Laat ik het zo zeggen; Als je er ervaring mee hebt, en alle problemen al een keer bent tegengekomen is het goed te doen !
Kwaliteit is niet veranderd, en het knoeiwerk heb je grotendeels zelf in de hand.
MAAAAAAR !!!! vergeet niet, alle begin is moeilijk ! Ik heb ook UREN zitten klooien, en doe dat soms nog.
Maarja....met 7 personen in huis zijn die dingen zo leeg, vandaar. Als je de tijd ervoor hebt, zou ik het gewoon een keer proberen !
 
Dat klinkt allemaal niet zo positief!... Maar als je de inkt met een injectie naald erin doet valt het geknoei toch wel wat mee of niet? De site waarop ik gekeken heb is goedkoperprinten.nl. In zo'n setje zat er een potje inkt met een injectie erbij. Als je dan niet kijkt naar het geknoei, zou het dan lukken of kom je dan nog andere (eventuele) problemen tegen?
 
Geplaatst door Computerfreak
Dat klinkt allemaal niet zo positief!... Maar als je de inkt met een injectie naald erin doet valt het geknoei toch wel wat mee of niet? De site waarop ik gekeken heb is goedkoperprinten.nl. In zo'n setje zat er een potje inkt met een injectie erbij. Als je dan niet kijkt naar het geknoei, zou het dan lukken of kom je dan nog andere (eventuele) problemen tegen?
Ja, nog andere problemen.
Zoals het niet pakken van de kleur geel bijvoorbeeld, of de printer die een error geeft dat de cardridge leeg is terwijl je hem net bijgevuld hebt.
Het kost ff wat werk, maar het is ook goedkoper!
 
Ik doe nog geen 5 minuten over het bijzulen en krijg geen druppel op m'n vingers. Ik heb dit al eens uitgebreid beschreven in een andere topic.

Wat betreft de kwaliteit: Indien je foto's op fotopapierwilt printen, zal de originelen inkt misschien beter voldoen, maar met normaal printwerk merkt bij mij niemand dat ik Inktec inkt gebruik en niet de originele. Pas wanneer je het wéét, zie je minimale verschillen.
 
Inkt cartridge zelf bij vullen,gaat prima maar........

Hoi allemaal.

Ik vul al jaren zelf mijn eigen carridge bij ,en heb er nog nooit problemen mee gehad,maar je moet op tijd inkt bijvullen en niet wachten tot het niet meer wil. Het beste is om het te doen als je de melding krijgt dat de inkt op raakt ,dan merk je ook niet dat je zelf inkt heb bijgevuld en gaat het printer gewoon door.
Als je de cartride te lang leeg hebt laten liggen kan je beter eerst in plaats van inkt bij te vullen eerst gaan spoelen,dit word meestal er bij mee geleverd.Ik koop zelf mijn inkt altijd compleet bij de Fa. Conrad in Enschede ,is helemaal compleet met een goede beschrijving er ook bij. Veel succes allemaal er mee. Groeten Henk.
 
Henk, welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic, deze is van 2003. het heeft geen zin om daar nog een reactie op te geven.

Daarom sluit ik hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan