iemand bekent met paypal??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greatchampion

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2002
weet iemand hoe de werking van paypal is qua betaling? je moet op een gegeven moment je creditcard gegevens invullen en dan??

je moet je aanmelden bij paypal dan krijg je een soort bankrekening op deze rekening stort je een x bedrag dit duurt ongeveer 5 dagen voor het erop staat je krijg dan vanzelf een mail als dit is gebeurt.
dan als het erop staat kan je je betalingen doen en dit gaat heel vlot.

PayPal

Mijn ervaring met PayPal is prima.
De eerste keer gegevens invoeren gaat versleuteld/beveiligd.
Ik heb dit meerdere keren gebruikt, vanwege aankopen op Ebay.
Ik doe mijn storting naar PayPal via Internet Bankieren: scheelt dagen: slechts 2 dagen, dan is het bijgestort.
Tegenpartij geeft aan: betaal via PayPal, ik klik hierop, en binnen een paar sec. is bedrag betaald, en krijg meteen mail terug dat ik betaald heb., + mail van PayPal ter bevestiging.
In mijn PayPal account kan ik altijd al mijn gegevens nakijken: bijstortingen, betalingen etc.
PS: wordt standaard in US D vermeld, maar door aan te klikken ook om te rekenen in EUR.

je kunt het dus overmaken met internetbankieren en ook met een creditcard. hoe gaat dit dan (met creditcard) ook iets soortgelijks?? eerst overmaken naar "rekening"? of hoeft dat niet meer?

kun je ook het (resterende) bedrag dat op de paypal-rekening staat ook gewoon terugboeken naar een bankrekening? en de kosten hiervan?

Laatst bewerkt:
Hoi
FF tussen door maar hoe stort je naar je eigen paypal via internet bankieren?

als je je aanmeld bij paypal krijg je een bankrekening nummer en daar stort je op

Sorry dat ik even er bij kom.

Ik heb ook een vraag over PayPal.

Het geld is aangekomen om mijn account maar nu wil ik een account betalen van de news server 100proof maar als ik een jaar abonement neem gaat ie netjes naar Paypal maar vraagt om een creditcard maar dat wil ik niet hij moet het geld van mijn PayPal account afhalen.

Hoe doe ik dat??

Mvg,
E. van Dijk

als je bij diegene ook daadwerkelijk met paypal kan betalen hoef je alleen maar op betalen via paypal te drukken en de rest gaat vanzelf.
Maar kan je bij hem niet met paypal betalen dan zal je het bijvoorbeeld met een bankoverschrijving moeten doen.
Je kan namelijk niet bij iedereen met paypal betalen hoewel het aantal wel toeneemt vooral als het om buitelandse aanbieders gaat.
Ik hoop dat je aan dit andwoord wat hebt anders hoor ik het wel.

Ik heb 50 euro overgemaakt naar Paypal, het bedrag wat ik moet betalen aan 100proofnews is 59.95 US dollar, kan het zo zijn dat als je net genoeg er op heb staan dat ie de keuzen tussen mijn account(50 euro) of de creditcard niet geeft maar gelijk door gaat naar de creditcard??

Mvg,
Eric

nee hoor het bedrag wat je moet betalen is minder dan 50 euro omgerekend is $59,95 = €45,46 het zou gewoon moeten gaan ik denk toch dat je iets fout doet heb je van paypal wel al per e-mail de bevestiging gehad dat het bedrag erop staat.?

Ja, ik heb een e-mailtje gehad.

Moet ik bij mijn account iets aanvinken? dat ik via mijn account wil betalen?

Mvg,
Eric

zodra je op betalen via paypal klikt dan moet je je aanmelden dan wachtwoord en betaling gaat vanzelf zo zou het moeten gaan.
Je weet zeker dat de aanbieder ook paypal ondersteunt dus dat je daar zo kan betalen

Ja, weet het zeker.

Hierbij stuur ik wel even de link;

http://100proofnews.com/signup.htm
Kijk even naar 1 jaar abonnement

Mvg,
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan