iemand chat mee in mijn msn gesprekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
een vriend van mij heeft mij gewoon in de maling genomen geeft hij net toe

maar ik dacht egt dat er wat aan de hand was omdat mijn msn naam gistermiddag tijdens zon gesprek veranderde in de naam die dat joch van school er ook op had gezet.
dus et lijkt er op dat het probleem is opgelost.
maar dat mijn naam zomaar veranderd, kan dat aan MSN liggen of betekend dit dat ik nogsteeds een probleem heb

THANKS voor alle moeite en reacties:thumb::D

Uhm zou wel moeten maar als virusscanners en andere tools alles zouden vinden zou jij nu geen probleem hebben ....toch?

das waar maar een vriend heeft me in de maling genomen met een msn programma waarmee hij dubbele namen kan gebruiken. maar ik dacht dat er meer aan de hand was omdat mijn msn naam tijdens zon gesprek in beunhaas veranderde wat dezelfde naam was waarin dat joch van school em in veranderde.

maar dit zal wel een fout in msn zijn of is er nu nog wat aan de hand¿?

das waar maar een vriend heeft me in de maling genomen met een msn programma waarmee hij dubbele namen kan gebruiken. maar ik dacht dat er meer aan de hand was omdat mijn msn naam tijdens zon gesprek in beunhaas veranderde wat dezelfde naam was waarin dat joch van school em in veranderde.

maar dit zal wel een fout in msn zijn of is er nu nog wat aan de hand¿?

Ahh,

Nee dat programma ken ik (Msn Disco- - - - Maak het maar af.). Er is verder dus niks aan de hand. Maar volgens mij moet dat nog steeds die persoon die "in de maling wordt genomen" er niks van merken met zijn/haar eigen nickname.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan