iemand die NOLF al heeft uitgespeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Eh heb een vraag over NOLF1 ik ben volgen mij wel ver, maargoed ik meot een rocket ofzoiets (of spaceshuttle) die moet ik dus gaan saboteren, maar daar krijg je 1 minut voor, nou heb ik gezien dat die racket met drie buizen vast zit, maar daar zitten bij elke buis 2 sloten aan, maar als ik ze allemaal doorbrand, en ik ga het water weer in, dan heb ik nog me missie niet gehaalt kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen.:confused:
 
Als ik het me goed herinner (!) moet je dus idd die dingen doorbranden, en daarna als een speer weer in die tunnel gaan zitten waar je vandaan komt. Die raket gaat starten, dat gaat mis, en dan kun je uit die tunnel komen, en verder gaan met die missie, want hij is dan nog niet klaar!
Nogmaals, als ik het me goed herinner! Het kan ook zijn dat je je ergens anders moet verstoppen voor die raket.

Als je deze klaar hebt, kan ik je nolf 2 ook ten zeerste aanraden! Dat is ook een schitterend spel.

Trouwens, hier staat een complete walkthrough!

Succes, Pim
 
eh bedankt.

Ik kwam erachter,dat achter die raket, (raket zat ervoor:p) dat ik nog een paal moest doen, en ik ben nu stukken verder, en ja ik zal zeker NOLF2 gaan kopen als mijn cpu dat wel aankan:(
 
makkie!
ik draaide het op een P III 866, dus met die 1800 van jouw moet dat lukken.

Pim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan