iemand een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
beste allemaal

al ong 2 jaar heb ik de Sony E w850i. nooit echt problemen mee gehad tot een week geleden. scherm deed raar, kleurtjes enzo klopten niet. hij deed het steeds minder en minder en nu gaat het scherm 1 sec op wit en dan weer niks meer. soms spontaan weer helemaal oplichten maar verder niks.

het probleem is dat ik er achterkwam dat al mijn nummers op de telefoon zijn opgeslagen. is er een oplossing om die nummers nog te redden zonder een nieuw scherm te moeten laten zetten?

alvast bedankt!

Heb je een kabel gekregen bij je telefoon waarmee je deze op een computer kunt aansluiten ? Wellicht dat je dan de telefoonnummers op die manier van het telefoongeheugen naar de sim kunt kopieeren.

hele scherm is kapot. ik zie af en toe wel wat gebeuren maar geen licht (alleen als ik hem aandruk) verder zie ik niks. en ik heb een kabel voor naar de pc voor muziek en fotos. ik heb gister gekeken of ik zo ergens kom bij de telefoonnummers. maar ik zie alleen de dingen die op de geheugenkaart staan, dus alleen muziek,fotos,themes en dat soort dingen.

@dj jean: aangezien het scherm defect is leek het me een optie om het via de pc te doen
@TS: Volgens mij heeft Ericsson hier we'll een tool voor. Kijk maar eens op de site.

@erbicom: op welke site? en zou je miss wat meer details willen geven?

thnq

Op de site van SonyEricsson kun je hett we'll vinden. Of als je een cd bij de telefoon gekregen hebt staat het daar misschien op. Volgens mij heet het Sony Ericsson PC Suite software installer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan