• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Iemand enig idee???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas47

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Hoi,

Als ik in een cel een e-mail adres danwel een internetadres zet (www. etc.) dan is het de bedoeling dat na aanklikken het bewuste adres opgezocht wordt door mijn browser.

Zo niet bij mij:o

Ik krijg de melding
"deze handeling is geannuleerd vanwege systeem beperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder"

Nu ben ik dat ook, maar ik weet het niet :8-0:
Heb uiteraard alle rechten op de comp.

Iemand van jullie?
Ik maak gebruik van Hitmanpro2, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Groet,
Klaas

Op welk niveau staat de beveiliging van je internetopties?
Heb je een firewall die misschien moeilijk doet?

het ligt zowie sow niet aan hitmanpro 2
die heb ik ook en ik heb alles op zun hoogst
het licht denk ik aan de firewall daar heb ik ook wel us geklooi meh welke firewall gebruik je

gebruik alleen die van microsoft zelf.
dus dat lijkt het probleem niet, merk nu ook dat ik vanuit links in mijn e-mail niet kan doorklikken.

Als ik overigens in internet explorer-->internet opties-->
tabblad beveiliging-->het internet beveiligingsniveau kies, zie ik het niveau staan op hoog. Als ik dit wijzig dan lijkt hij dat te accepteren maar als ik het weer heropen staat het niveau weer op hoog
:eek:
help ik word gehacked :p
Maar hoe kan dit nu weer ?

nee die krijgen geen kans (hoop ik)
firewall uitzetten brengt de oplossing ook niet
pffft...

Moet even een goede SPY SWEEPER downloaden, zal even kijken waar ik die kan vinden....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan