Iemand ervaring met 12Move?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Hallootjes mensen,

we zijn van plan om over te stappen naar een andere internet provider, we vinden het namelijk een beetje duur op dit moment (€29,95 voor 512/256). Ik was een keer aan het hardwareshoppen en toen zag ik een advertentie van 12Move, ik dat sprak me eigelijk wel aan, hoge snelheden enzo. Maar ik wil eigelijk eerst weten of het wel een goede provider is, heeft iemand hier ervaring met 12Move ADSL?

geen ervaring met 12move

Ik heb geen ervaring met 12move, maar voor hetzelde geld dat je nu uitgeeft kan je ook wanadoo adsl family nemen en dan heb je een 20 mbit lijn plus gratis bellen.

Ik heb het nu een tijdje en het werkt uitstekend.

Hmm, klinkt niet best.
Trouwens, als ik die snelheidstest van hun mag geloven haal ik de 20mbit niet eens. Das dus flink waardeloos dan.
Het is voor ons het belangrijkste dat we gewoon wat minder betalen voor een degelijke internetverbinding.

het ligt er ook totaal aan waar de server zich bevind. Ik heb hier @home. Ik heb vaak problemen en uitval maar een vriend van mij in een ander deel van het land heeft totaal geen problemen (ook @home). En daar hebben ze problemen met wanadoo en hier over het algemeen niet.

- Ik heb een keer 2,5 dag zonder internet gezeten. Het lag niet aan mij, ook niet aan de server maar er zat waarschijnlijk een fout op het deel in de server waar wij zitten...

- Al een paar keer dat ik een halve dag offline was.

- 1 maand geleden weer 1,5 offline

De servers bij @home repareren zichzelf dus een uitval van 2 uur ofzo is mogelijk... maar ik heb ze al een paar keer gebeld. De volgende keer dat het uitvalt bel ik ze en geef ik al mijn problemen door.... anders ben ik bij @home weg. Dan ga ik misschien voor xs4all

Laatst bewerkt:
Pasja zei:
Advies: stel dan hier nog een keer een vervolgvraag over de provider.

Je bedoelt hier in dit topic toch? Een nieuw topic maken zou denk ik een beetje boardspamming zijn of niet?

.......om maar vast een voorschotje te nemen op je mogelijke keuze :
heb je de aanbieding van Compuserve gezien? (2048/830 voor 9,95 euro) -> even los van de vraag of die tevoorschijn komt op jouw postcode en helemaal los van de vraag of Compuserve goed is. Het abbo ziet er in ieder geval niet onaantrekkelijk uit.

en om je zelf ook een beetje aan het werk te zetten ;) :

als je in het zoekvak van Google typt

**** ervaringen

(op de plek van de **** de naam van de provider)

dan gaat een wereld van ervaringen voor je open.

Pasja zei:
.......om maar vast een voorschotje te nemen op je mogelijke keuze :
heb je de aanbieding van Compuserve gezien? (2048/830 voor 9,95 euro) -> even los van de vraag of die tevoorschijn komt op jouw postcode en helemaal los van de vraag of Compuserve goed is. Het abbo ziet er in ieder geval niet onaantrekkelijk uit.

Hmm inderdaad, die had ik even over het hoofd gezien!

Pasja zei:

Hmm, oke dat wordt onze volgende provider dus niet.

Pasja zei:
en om je zelf ook een beetje aan het werk te zetten ;) :

als je in het zoekvak van Google typt

**** ervaringen

(op de plek van de **** de naam van de provider)

dan gaat een wereld van ervaringen voor je open.

Ja dat doe ik ook hoor ;) Ik was efkes benieuwd naar wat de experts op Helpmij zouden zeggen.

dan denk ik dat ik je teleur moet stellen........... de "experts" hier zijn overwegend dezelfde mensen als jij en ik en wij moeten het overwegend ook hebben van wat wij op het WWW lezen of gelezen hebben. Het Googlen met die zoekterm zal dus ongeveer hetzelfde opleveren als wat de "experts" ervan vinden.

Pasja zei:
dan denk ik dat ik je teleur moet stellen........... de "experts" hier zijn overwegend dezelfde mensen als jij en ik en wij moeten het overwegend ook hebben van wat wij op het WWW lezen of gelezen hebben. Het Googlen met die zoekterm zal dus ongeveer hetzelfde opleveren als wat de "experts" ervan vinden.

Tsja dat is waar, maar ik voel me zo thuis hier op het Helpmij forum :love: :D
Maareh, ik ga dus efkes googlen :)

btw.
door jouw oorspronkelijke vraag heb ik vandaag ook weer een paar interessante dingen geleerd:
ik heb voor de grap die zoekvraag naar 5 bekende providers laten doen en wie schetst mijn verbazing dat er soortgelijke klachtenregens over alle providers zijn. Misschien moeten we het e.e.a. ook een klein beetje relativeren want als echt ALLE providers zo slecht zijn als wat ik het afgelopen uurtje heb gelezen, dan zou niemand in Nederland nog online zijn, omdat al die providers zo slecht zijn........... ;)
Ik heb het vermoeden dat je op een consumentenbond site en / of die van programma's als Radar of Kassa, het best kunt vertrouwen als het gaat om minder goede providers. Als die programma's over een provider babbelen mag je er vanuit gaan dat de klachten echt grootschalig zijn.

Pasja zei:
btw.
door jouw oorspronkelijke vraag heb ik vandaag ook weer een paar interessante dingen geleerd:
ik heb voor de grap die zoekvraag naar 5 bekende providers laten doen en wie schetst mijn verbazing dat er soortgelijke klachtenregens over alle providers zijn. Misschien moeten we het e.e.a. ook een klein beetje relativeren want als echt ALLE providers zo slecht zijn als wat ik het afgelopen uurtje heb gelezen, dan zou niemand in Nederland nog online zijn, omdat al die providers zo slecht zijn........... ;)
Ik heb het vermoeden dat je op een consumentenbond site en / of die van programma's als Radar of Kassa, het best kunt vertrouwen als het gaat om minder goede providers. Als die programma's over een provider babbelen mag je er vanuit gaan dat de klachten echt grootschalig zijn.

Hmm, ja, je hebt gelijk. Het kiezen van een goeie provider is wel moeilijk... Er zijn altijd wel genoeg mensen met klachten. Van Compuserve hoor ik niet al te veel goeie dingen.
Over 12move hoor ik zowel goede dingen als slechte dingen.
Ik denk dat ik gewoon voor 12move ga. Het klinkt goed en ik hoor ook van kennissen dat het een goeie is.

centrale

Hoe bereken ik de afstand tussen adres en de centrale van 12move?

senior

Die afstand is idd. belangrijk, maar hoef je niet te weten. Doe de postcodecheck bij 12Move en als de afstand te groot is wordt je dat gemeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan