Iemand ervaring met 12Move?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Hallootjes mensen,

we zijn van plan om over te stappen naar een andere internet provider, we vinden het namelijk een beetje duur op dit moment (€29,95 voor 512/256). Ik was een keer aan het hardwareshoppen en toen zag ik een advertentie van 12Move, ik dat sprak me eigelijk wel aan, hoge snelheden enzo. Maar ik wil eigelijk eerst weten of het wel een goede provider is, heeft iemand hier ervaring met 12Move ADSL?

geen ervaring met 12move

Ik heb geen ervaring met 12move, maar voor hetzelde geld dat je nu uitgeeft kan je ook wanadoo adsl family nemen en dan heb je een 20 mbit lijn plus gratis bellen.

Ik heb het nu een tijdje en het werkt uitstekend.

Hmm, klinkt niet best.
Trouwens, als ik die snelheidstest van hun mag geloven haal ik de 20mbit niet eens. Das dus flink waardeloos dan.
Het is voor ons het belangrijkste dat we gewoon wat minder betalen voor een degelijke internetverbinding.

het ligt er ook totaal aan waar de server zich bevind. Ik heb hier @home. Ik heb vaak problemen en uitval maar een vriend van mij in een ander deel van het land heeft totaal geen problemen (ook @home). En daar hebben ze problemen met wanadoo en hier over het algemeen niet.

- Ik heb een keer 2,5 dag zonder internet gezeten. Het lag niet aan mij, ook niet aan de server maar er zat waarschijnlijk een fout op het deel in de server waar wij zitten...

- Al een paar keer dat ik een halve dag offline was.

- 1 maand geleden weer 1,5 offline

De servers bij @home repareren zichzelf dus een uitval van 2 uur ofzo is mogelijk... maar ik heb ze al een paar keer gebeld. De volgende keer dat het uitvalt bel ik ze en geef ik al mijn problemen door.... anders ben ik bij @home weg. Dan ga ik misschien voor xs4all

Laatst bewerkt:
Pasja zei:
Advies: stel dan hier nog een keer een vervolgvraag over de provider.