iemand ervaring met Dell voeding??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselsjt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hallo,

Ik heb een ati X1950 Gt en wil die in mijn Dell Dimension 4550 bouwen.

er zit maar een standaard 250 w voeding in en das niet genoeg.
Dell wil geen voeding opsturen, maar heeft mij wel de kaart verkocht.

Kan ik zomaar een andere voeding kopen? Waar moet ik nog meer op letten?
Ik heb een 20 pins connector, waar er maar 19 van worden gebruikt (is dit normaal)

gezien de kaart en de andere componenten in mijn pc heb ik een 500 watt voeding nodig
met in ieder geval 30A op de 12 volt lijn.

ik heb al het een en ander gegoogeld, hier lees ik dat het wel kan (schiedam1972 heeft een coolermaster ingebouwd) op andere sites word je gewaarschuwd dat het niet zomaar kan en veel problemen kan veroorzaken.

wie kan mij helpen met goed advies.
BvD

gr Joost

Je kunt mij niet wijs maken dat je alleen door een upgrade van de videokaart 250W EXTRA voeding nodig hebt.....

Je kunt mij niet wijs maken dat je alleen door een upgrade van de videokaart 250W EXTRA voeding nodig hebt.....

Voorbarig! Dat zegt de TS'er ook niet... QUOTE: "gezien de kaart en de andere componenten in mijn pc heb ik een 500 watt voeding nodig
met in ieder geval 30A op de 12 volt lijn".

@TS'er
Een andere voeding [mits A-merk] zal bij juiste inbouw geen problemen opleveren.....

Ja ik heb natuurlijk niet alleen een grafische kaart en HD in m'n pc zitten.........

Dan ga ik opzoek naar een zalman of een antec.

die x1950 gt heeft trouwens 2x een 4pins connector, die heeft zeker een stabiele voeding nodig.

een vriend rade mij aan, om ook meer aan de airflow te doen in mijn kast, mijn Dell heeft alleen de processorkoeler en verder niks, bestel ik er gelijk 2 fans bij.

gr joost

heb bij alternate een antec neo power 500 aangeschaft en een fan 80 mm

Thuis wat aanpassing gemaakt aan m´n kast (valt ook niet mee omdat te doen aan een dell kast) met een blikschaar en een vijl.

antec erin gebouwd, fijn werken met modulaire kabels, Fan geinstalleerd, en dan uit eindelijk het hoogtepunt............. m'n ATI erin.

Alles loopt als een trein, kast blijft netjes koel tussen de 40 en 50 graden ook na een uurtje gamen.

bedankt nogmaals..:thumb:

gr Joost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan