Iemand ervaring met Q-nomic ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Berichten
37.163
Ik ben in het bezit van een 7 jaar oude Samsung ML-1520 laserprinter die op zich nog wel goed print, maar enige tijd geleden een probleempje gehad met de aandrijfrol, welk probleem ik (tijdelijk ?) op heb kunnen lossen. Nu bleek deze week de toner op (zat er al 2 jaar (!) in dus dan mag 'ie ook een keer opraken) en ik durf echter geen originele Samsung tonerkit meer te kopen (bijna € 80,--)

Nu verkoopt mijn vaste inkt / toner leverancier surrogaat toner van het merk Q-nomic en wel voor een prijs van net onder de € 50,--. Ik kan maar weinig over die merknaam vinden op het w w w (andere dingen dan verkoop sites)

Voor nog geen € 50,-- wil ik de gok nog wel wagen met het risico dat de printer over 1,2, of 8 maanden (?) definitief naar de printerhemel opstijgt ivm zijn zeer gevordere leeftijd.

Iemand ervaringen met inkt en / of toner van Q-nomic?
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring met Q-nomic, wel ervaring met niet "originele" toner/ inkt. Zolang je een goede doorstroming (veel gebruik geen probleem) maar op het moment dat je er lang mee gaat doen, een jaar, dan toch print problemen in de zin van niet compleet letters/afbeeldingen wit achtige strepen.
Gezien je er twee jaar mee doet, € 40,-/per jaar zou ik niet de "goedkopere" proberen daar je geen klachten hebt met de originele.
Hoop dat je er wat aan hebt.



PS
Bij ellende is de korting gauw vergeten!
 
Bedanktvoor je reactie.
Ervaring met niet originele inktjet-inkt heb ik idd. ook (geen positieve) De grap van toner is dat het niet uit kan drogen omdat het al droog is en zoals ik schreef ben ik bang dat de printer zijn langste tijd heeft gehad en dan is een originele tonerkit niet meer het risico waard. Anderzijds heb ik natuurlijk ook geen tierelier aan surrogaattoner die slechte of minder acceptabele prints geeft.
 
Laatst bewerkt:
Kennelijk (gelet op de overweldigende hoeveelheid reacties op mijn vraag) een volslagen onbekend merk. Ik heb de toner dan maar op de gok besteld, vandaag binnen gekregen en geïnstalleerd. De printer werkt prima met deze 'nep' toner.
Nu zit de nieuwe toner er pas een uurtje in, dus wellicht juich ik te vroeg, maar toch............................
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan