Iemand ervaring met Xtreme Webdesign 5 Magix?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherrifke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2009
Goeiemiddag,

Ik ben nu al een tijdje bezig om websites te maken aan de hand van Magix Xtreme webdesign, maar loop toch tegen een aantal vragen aan..
Bijvoorbeeld een preview van de site laten zien, deze knop werkt bij de ene site weer wel die ik maak en bij de andere weer niet.

Verder heb ik nog geen enkele pagina online gezet, ik krijg mijn eigen pagina maar niet af, aangezien ik meer bezig ben met uit proberen en keuzes maken..

Maar omdat er niemand in mijn omgeving ervaring hier mee heeft, dacht ik, laat ik het hier eens in de groep gooien.. Misschien dat er nog leuke handige tips gegeven kunnen worden, om een site net iets leuker of specialer te maken...

Groetjes Sherrifke

Hoi vraagje aan jou ik ben er nu ook mee bezig. Maar hoe maak je daar in $##$ een link naar een andere pagina? kan t nergens vinden laat staan doen
Kan jij me helpen?

Groeten!

Hehe dank je wel!
Maar heb de site van 51 pagina's al af! Wat een enorm heerlijk en lekker programma om mee te werken zeg!:love:
Gisteren enorm aan lopen *****n ed maar ik kan er nu enorm veel mee!
Als iemand wat wilt weten? ik ben je man haha

iig tnx css :)

Ik heb er ook een website mee gemaakt en ben er erg tevreden mee!

Kees Kist uit Nijmegen, Magix Fan

Ik heb mijn site ook al ge-upload maar weet echt niet waar ik alles neer moet zetten. Maar heb de webmaster gevraagd haha.

Site ziet er leuk uit :D

Groeten

Op je FTP ruimte, je provider heeft je precies de lokaties gegeven...je webmaster zal het wel weten...:)

Nee hebben ze niet gedaan.. maar ja ze helpen me wel naar een dag of 3/4..

Wanneer ik m online heb zal ik een link sturen ok?

Is van starthosting.. duurt echt lang ja.. geen aanrader maar je moet toch wat? wist ook niet dat het zon $#%#$ provider zou zijn

SUKKEL DAT IK BEN!
Ze hadden voor mij de site netjes online gezet want het werkte niet naar behoren. dit was 1malig zeggen ze... :(
Nu heb ik wat veranderd en alles weer geupload.. echter alles is weer zoals het oude dus bagger en zie niets.. heeft iemand enig idee hoe dit komt? ik heb de startpagina als index.html gezet maar zie niets.
Zie hieronder de plaatjes:

Het hoort er zo uit te zien:

Moet wel zeggen dat het 1e plaatje enorm veel lijkt op deze:

PLZ iemand!

tnx

Laatst bewerkt:
Laat maar tis geregeld! kwam er pas heel laat achter dat ik 2x een mapje met dezelfde afbeeldingen er in had staan.. sukkel dat ik ben maar ik had jullie wat beloofd!
Hier is mijn website: www.fitinuwregio.nl

:thumb:

Vertel. Wat kan er beter? heb mn site alweer ge-upgrade dus kijk maar eens. Tips altijd welkom!

Groetens!

Wat kan er beter?
Met vriendelijke groet,
CSShunter

PS: Er zit op de homepage zo'n 270kB aan afbeeldingen in (14 stuks), dat is heel erg veel (en op de keper beschouwd zijn die met z'n allen niet nodig: hetzelfde kan met minder). Zie ook hier.

[edit]Nu zie ik, dat de reactie "Het kan beter" niet sloeg op de site van Lomp, maar op de site van keeskist (die in zijn reactie van 16 april 2010, 10:58 gelinkt wordt). :D
Maar daarvoor geldt hetzelfde nog iets meer: komt evenmin door de basisvoorwaarden van de kwaliteitstest, zie hier.
Wat een enorm heerlijk en lekker programma om mee te werken.
Ik heb er ook een website mee gemaakt en ben er erg tevreden mee!
Toch zou je bijna gaan denken dat het sneuvelen van de kwaliteit iets te maken heeft met deze bejubelde "Xtreme webdesign 5 Magix".
smiley-st.gif

Nog een waarschuwing voor webbouwers: niet in de code kijken! ;)[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan