Iemand goede/ slechte ervaringen met sweex router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Hoi allemaal,

Ik ben van plan een netwerk aan te leggen met een router. Wij hebben internet via de kabel, en ik vroeg mij dus af of iemand goede of juist slechte ervaring heeft met de 4-poorts router van sweex
http://www.sweex.nl/content.asp?pcID=80
het is in ieder geval geen draadloze router, maar ik heb geen idee welke van de twee bovenste het zou zijn... volgens mij schelen ze niet zoveel... Maar mijn vraag is dus, moet ik dit wel doen, of is dit gewoon een slechte router?

Robert-Jan

Ik zie net dat de bovenste een printerpoort ondersteunt, degene die ik wilde gaan aanschaffen heeft die niet, het wordt dus de 2e.

Je moet uiteraard zelf weten wat je doet, maar ik heb bepaald geen goede ervaringen met sweex. Ben laatst bij iemand langsgeweest en hij had last van drop-outs en disconnects. Heb rondgekeken naar oplossingen voor het probleem en kwam op verscheidene fora mensen tegen die niet bepaald blij waren met Sweex.

was dat ook de router, de producten die ik van sweex heb (geluidskaart & muis) werken allemaal perfect...

Gebruik SWEEX router in combinatie met chello, 3 computers, min 8 uur per dag internet aan op alle drie de computers en dit al twee jaar. Geen problemen.

Heb ook een wireless sweex router/adsl modem en dat werkt bij mij prima, geen kl88 over

Vriend van mij heeft ook een sweex router en last van drop-outs, en krijgt het maar niet voor mekaar het tegen te gaan!

Denk dat de meningen dus aardig zijn verdeelt...

Ik heb nu toch een probleem...

Ik heb de router inderdaat thuis gekregen, en de router geïnstalleerd, maar nu blijkt dat de router wel op internet kan, maar ik niet via de router op internet kan (ik kan wel op de router om alles te installeren) heeft er iemand een idee hoe ik mijn computer(s) in verbinding breng met de router (de kabels liggen er allemaal al, dus ik hoef alleen met software via de router op internet)

Robert-Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan