Iemand jat van mijn site, wat kan ik doen????

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappieo

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Ik heb een site, www.radio-online.nl.nu en een andere gast, ga de URL niet noemen, jat men hele opbouw en het design+ alle radio stations die ik heb verzamelt.

Wat kan ik er tegen doen??? heeft iemand suggesties.
Kan zijn mail adres wel ff plaatsen dat mensen duidelijk kunnen maken wat ze er van vinden....

MIJN SITE

Je kunt er weinig tegen doen, behalve duidelijk maken dat je het niet leuk vind en dat hij/zij zijn/haar inspiratie ergens anders vandaan moet halen.

daar kan je idd weinig tegen doen
je kan wel in al je animaties jouw naam, site, copyright enzo zetten, dan weten de bezoekers van die andere site dat die 'webmaster' enorm zwak bezig is....

Hallo,
Ik zie dat je je pagina in flash hebt gemaakt.
Dit kun je niet 100% beveiligen maar je kunt het wel extra moeilijk maken.

Bv. ik werk ook met flash, maar mijn pagina werkt tevens met frames, als je probeert deze te downloaden cq. jatten dan krijg je alleen een dumy.php of gebruik een php script zodat ze ook in je windows internet temp dir niet de swf zullen vinden wat op je pagina staat maar een dumy.swf.

Dan moet je in flash ook een paswoord geven aan je swf file, dit maakt het weer wat moeilijkker, maar zoals ik zei niet 100% zoals foto's etc of muziekjes kunnen ze toch rippen.

Laat even iets weten hoe je het precies wilt beveiligen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan