Iemand nog met microsoft visual basic 5.0/6.0?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselh

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hallo iedereen,

werkt er iemand hier nog met microsoft visual basic 5.0 of 6.0? Of heeft iemand die nog op zijn pc staan? Mag ik dan van iemand die setup? want ik heb boek gekocht wat met dat programma werkt en na ongeveer 5 uur lang googlen heb ik het nog steeds niet gevonden:( heeft iemand de setup voor me? al is het maar een trail of iets, ik wil heel graag dat boek afmaken:confused:

alvast bedankt;)

Waarom stel je steeds dezelfde vraag? Dit is niet toegestaan.

En zoals ik al eerder zei: de software moet je kopen. Er is geen demo/trial van.

die is niet meer te koop:confused:
en er bestaat wel een setup van, want als iemand het prog. installeerd krijg je de setup er ook bij. Je kan ook een image maken van de CD:cool:

Ja, en images/kopieen worden hier niet aangeboden en mag ook niet naar gevraagd worden.

whaha

Je moet gewoon niet zo zeuren. Niemand heeft dat gewoon meer. download gewoon de versie van 2005. Misschien heeft het museum er nog wel eentje voor je...

ik heb wel 6.0..mar ik mag het van de moderator niet aanbieden... :confused:

Dan doe je het toch anders stuur het naar hem toe per e-mail
ga het uploaden stuur heem de download link etc.
Genoeg mogelijk heden om het hem te geven.:thumb:

ten eerste: geen download link (hij staat op mijn hdd);
ten tweede: hij heeft niet toegelaten at gebruikers hem een mailtje sturen
ten derde: tjah... wat was het ook alweer.. oh ja.. laat hem dan cocntact opnemen met mij??

jij bent wel actief William?:thumb:

Dat jullie 2en gewoon contact op nemen over het sturen ervan.!
Ik weet het verder ook niet!

Je kunt het ook nog per post versturen. Bijvoorbeeld het cd-tje van vb6 kopieeren!;)

Hallo iedereen,

werkt er iemand hier nog met microsoft visual basic 5.0 of 6.0? Of heeft iemand die nog op zijn pc staan? Mag ik dan van iemand die setup? want ik heb boek gekocht wat met dat programma werkt en na ongeveer 5 uur lang googlen heb ik het nog steeds niet gevonden:( heeft iemand de setup voor me? al is het maar een trail of iets, ik wil heel graag dat boek afmaken:confused:

alvast bedankt;)

Heel erg toevallig was ik eens bij de bibliotheek.
Heel toevallig stond er een boek over vb6
Heel toevallig zat er een cd-tje bij
Heel toevallig stond op dat cd-tje een setup van... vb5
Heel toevallig is dit al 2 maanden geleden...
Heel toevallig weet ik nog welk boek het was...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan