Iemand verstand van wysiwyg web builder

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Ik probeer met deze web builder het standaart inlog syteem tekrijgn maar als ik probeer te registeren. Dan doet die het niet en krijg ik een error die bij het inlogen hoort en niet bij het registen

Hoi Erwin,
Je bedoelt deze: www.wysiwygwebbuilder.com ?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

PS-1: Daar heb ik geen ervaring mee, want zie 'm nu voor het eerst.
PS-2: Maar hoei, die eerste kennismaking valt me niet mee. :confused: Ze hebben hem gebruikt voor hun eigen webpagina's, en daaruit blijkt:
  • De lettergroottes zijn allemaal in px (en niet in em of %). En dat betekent dat bezoekers met Internet Explorer niet met "Beeld > Tekengrootte" zelf de lettergrootte van hun behoefte kunnen instellen.
  • Door het door hen zo opgehemelde "drag & drop" systeem worden alle elementen op absolute posities in de pagina's gezet. Dat betekent, dat als je in alle andere browsers dan Internet Explorer de pagina bezoekt (Firefox, Opera, Safari, Chrome, enz.), de pagina gierend uit de klauw loopt (alles door elkaar heen) wanneer iets aan de lettergrootte gewijzigd wordt. :shocked:
  • Check bijvoorbeeld: hun homepage in een resolutie van 1280x1024px bekijken met Firefox, en dan Ctrl-Plus toetsen tegelijk > onderaan de pagina gaat het mis.
  • Dit is hoogstwaarschijnlijk niet binnen het programma zelf te repareren, en zeker niet als je uitgaat van hun lijfspreuk "No HTML web design knowledge required, build sites as easy as Drag & Drop!".

En toen werd ik ook even nieuwsgierig en heb de link van csshunter ook even gevolgd. In hun code staat voor élke regel (élke regel dus, zelfs niet elke <p>):
HTML:
</font><font style="font-size:16px" color="#2A54C2" face="Arial">&bull; </font><font style="font-size:12px" color="#2A54C2" face="Arial">
Als 't inderdaad deze is, dan lijkt het mij dat het zelfs verboden is enige kennis te hebben van html, want dan loop je 'n trauma op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan