Iemand voor Site???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dakke17

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Mijn Broer en ik zijn nogal volop bezig met muziek en met het produceren daarvan:)

Nu zou ik willen vragen of iemand voor ons een mega vette coole neige site zou willen maken ???:cool:

met leuke intro enz.....

iig al hartelijk bedankt

Ciao:thumb:

ps: Liefst GRatis want zo pro zijn we nu ook nog niet:p

maar ik zou het zeer hard appreciéren moest iemand het doen want heb er zelf echt geen verstand van:confused:

Laatst bewerkt:
Hallo Dakke17,

Als je weet hoe die site er moet uitzien, en wat er allemaal moet opstaan, en het even doormailt naar me, zal ik zien als ik een gaatje vind om daaraan te werken.

Greetz : Jeroen.

Hey,

Ik ben ook fanatiek bezig met websites ik zal even paar laten zien, 2 daarvan zijn nog niet af.

*deleted* ze gaan over computer problemen, en die mag ik niet plaatsen volgens de huisregels. Dus als je ze wil zien mail me dan even via het formuliertje op de website

Alleen ik doe verder niks met Flash, omdat dit mij zelf wel irriteert. De websites die ik nu heb gemaakt zijn echt om de gebruiksvriendelijksheid. Je kan zelf ook een ontwerpje sturen. :thumb:

Laatst bewerkt:
@rimsic,

Welk formuliertje zou er dan gebruikt moeten worden.

Ik Dank Jullie al Voor de reacties:thumb:

Hopelijk hebben jullie de E-mails aangekregen;)

Laatst bewerkt:
Maar de deal gaat niet door btw, want een flash site die jij gaf moet je wel paar 100 euro voor neertellen. Ga maar is rond kijken op webdesign site'tjes

Euhm het is maar een voorbeeld hé:)

dit is dus wel het mooiste voorbeeld dat ik kon geven;)

maar ik zat momenteel met een eigen gemaakt website

op www.freewebs.com

:confused:

vond ik totaal ni proper zou er tenminste toch paar bewegende beelden in willen hebben

Greetz

Met zo'n flash is dat inderdaad niet voor niets, en ook weken werk.
Iets eenvoudiger wil ik gerust mee helpen.
Ik mail je vanavond of morgen nog wel met enkele specifieke vragen over de site zoals plaats van de navigatie (knoppen), achtergrondskleur of -afbeelding, lettertype (dat had je al doorgegeven), ... .

Greetz : Jeroen.

Hoi Dakke17,

stuur eens naar "xp_pc*staartvaneenaap*helpmij*kommazonderstaartje*nl" aub..

Ik kan je wellicht ergens mee helpen.

Bedankt allemaal voor jullie positieve reacties

als er mensen zijn die zin hebben om men site is te controleren of verder mee af te maken

is altijd welkom

:thumb:

Tja Flash is wel intensief en kan prijzig zijn maar als je ook blij bent met een intro met muziek..

Dan wil ik jullie daar wel bij helpen..

Kijk voor een voorbeeld op.
www.villeneuve.nl

Greetingszz

J

Ja ik had er tot hiertoe zelf al één gemaakt eigenlijk

maar die kan mss beter uitgewerkt worden:)

ik hoor het wel van je

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan