geert111223
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jun 2012
Het probleem; Mijn vader gebruikt zo veel internet dat als ik eerst fatsoenlijk alles kon doen (ons abbonement is snel/goed) maar daarna als hij bezig is op het netwerk ik eigenlijk niks meer kan doen. Dus wat ik nu wou is (Ik heb toegang tot de router) en ik wou mijn internet soort van voorang geven.
Ik weet niet of dit kan dus daarom vraag ik het hier.
Merk router: Cisco EPC3925 (Ik weet niet of dit ook deel uitmaakt van de naam maar voor het geval: Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway)
Verder mijn besturingssysteem is: Windows 7 Home Premium
Ik had ergens dus gelezen dat je dit kon ik heb in de router gekeken maar kon het zelf niet vinden.
Ik hoop dat als onze router dat kan dat ik dan hier de benodigde help kan krijgen
(voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling om zijn netwerk compleet af te sluiten)
Ik weet niet of dit kan dus daarom vraag ik het hier.
Merk router: Cisco EPC3925 (Ik weet niet of dit ook deel uitmaakt van de naam maar voor het geval: Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway)
Verder mijn besturingssysteem is: Windows 7 Home Premium
Ik had ergens dus gelezen dat je dit kon ik heb in de router gekeken maar kon het zelf niet vinden.
Ik hoop dat als onze router dat kan dat ik dan hier de benodigde help kan krijgen
(voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling om zijn netwerk compleet af te sluiten)