iets beter dan ad-aware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Weet iemand een programma dat beter helpt tegen spyware?
ik heb ad-aware 6.181 Pro + ad-watch
toch als ik de spyware verwijder staat deze er nog geen halve dag later allemaal terug op, doordat ad-watch steeds actief is worden sommige dingen wel tegengehouden maar lang niet alles....

ik heb ook al enkele malen eerst met ad-aware gescand en daarna met HijackThis...maar wanneer ik de pc terug opstart staan de dingen die ik met HijackThis verwijdert heb er terug.

het gaat niet over 1 of 2 spyware programma's, meestal zijn het er meer dan 100

hierbij een voorbeeldje van gisteren,

Bijlagen

Gebruik Spywareblaster. Scan ook eens met Spybot S&D.

//en als je Hijack-this logs nagekeken moeten worden, moet je dat in dit bericht posten.

ik heb gescand met ad-aware 6.181 Pro, Spybot S&D, Webroot SpySweeper en HijackThis, ik heb alles verwijdert wat deze konden vinden, en op het moment krijg ik nog meer pop-ups dan ooit tevore, mijn pc staat nu een kleine 10 minute aan en ad-watch geeft al 93 pogingen geblokt.....
wat ik met HijackThis verwijder staat er gewoon een paar minuten later terug bij

ik weet best wel wat ik doe, daarbij ik heb mijn HijackThis-log vorige week ook al daar gepost

Plaats het daar dan nog eens en vermeld erbij wat er aan de hand is. Pieter weet er vast nog wel iets op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan