iets fout gegaan met uploaden, maar wat ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MDG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MDG

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Ik heb een website gemaakt via frontpage met een heleboel foto's. Als ik de website uitprobeer via de browseer lokaal, dan kan ik op de foto-thumbnails klikken en krijg ik de foto groter in beeld.
Ik heb nu de website geupload naar mijn website ( www.mdijkhuizen.nl) en nu kan ik de foto's wel zien, maar ik kan er niet op klikken om ze groter in beeld te krijgen.

Ik ben opgehouden met alle grote foto-bestanden up te loaden, want waarschijnlijk doe ik iets fout.

Ik heb weleens begrepen dat naamgeving heel belangrijk is. Misschien heb ik de foto's een verkeerde naam gegeven?

HELP , wie weet wat er fout gaat.
Ik uploadt met FTP-pro

groeten MDG:(

Je foto's zijn gelinkt naar bv: file://C|/Documents and Settings/Marco/Mijn documenten/My Webs/myweb4/images/trouwerij003.jpg
Dat is een lokale map, bij jou op je C schijf.
Je moet de link aangeven naar de map waar ze op de webserver staan.

je upload is waarschijnlijk wel goed geweest, maar ik krijg alleen maar te zien "file:///C|/Documents%20and%20Settings/Marco/Mijn%20documenten/My%20Webs/myweb4/images/TN_trouwerij002.JPG "

Je linkt dus naar je eigen computer, dat gaat niet werken. De foto's moeten ook online staan.

Snap je het nog?
Wellicht zijn er andere die het beter kunnen uitleggen

De verwijzing naar de locatie van de foto's is niet goed.
Ze verwijzen naar je eigen pc.

file:///C|/Documents%20and%20Settings/Marco/Mijn%20documenten/My%20Webs/myweb4/images/trouwerij009.jpg

Helaas kan ik op jullie site geen foto's zien. alleen maar rode kruisjes.
Dus er staan nog geen foto's op de site.:o

edit// ojee zoveel antwoorden in zo'n korte tijd en allemaal zeggen ze hetzelfde //edit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan