iets is er mis gegeaan tijdens rooten galaxy s3 mini doet niks maar

Status
Niet open voor verdere reacties.

12youri12

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
ik wou vanmorgen mijn galaxy s3 mini rooten (heb hem pas net een week) maar iets is er mis gegaan ik heb deze tutorial gebruikt: http://androidaddition.com/easy-way...-mini-i8190-on-android-4-1-2-xxamb3-firmware/
maar alles ging goed maar daarnaar wou mijn telefoon niet meer opstarten! ik snap het niet en ben bang dat ik mijn telefoon kan weggooien.
ik kan mijn telefoon ook niet meer in de recovery mode starten wel in de download mode wanneer ik hem gewoon aanzet blijft er op het scherm staan samsung galaxy s iii mini gt-18190. ik denk dat ik op een of andere manier de gehele rom heb vervangen door het root bestand zou ik het kunnen oplossen door de orginele rom te kunnen instaleren zo ja waar haal ik die vandaan? (sorry voor spelfouten ik ben nogal geschrokken)

"This guide and tool only with Galaxy S3 Mini I8190 Android 4.1.2 XXAMB3 so do not attempt to use with other Android phone since it can damage the device."

Heb je wel exact dat model? Zo niet, dan zal daar je fout zitten.

Zoals ik het bekijk wel lijkt me dat de orginele rom. Je kan overigens via samfirmware ook de laatste firmware voor je toestel vinden.

Heb het toestel zelf niet dus kan niet uit eigen ervaring spreken.

ik heb het geinstaleerd maar het werkt ook niet mijn telefoon doet nog steeds hetzelfde

ok alles weer weer ik heb op gezocht op google recovery galaxy s3 mini en heb die geinstaleerd en dan het systeem terug naar farbrieksinstelingen gezet (niet geroot) maar het werkt wel ik hou het de komende tijd maar zo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan