iets met videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
hallo

ik heb sinds kort een in elkaar gezette PC gekregen, de videokaart is een NIVIDIA GeForce2 MX 100/200 met 64mb geheugen. nu heb ik FIFA geinstalleerd en dat lukte ook, maar als ik het spel op wil starten verschijnt er een foutmelding: Voor FIFA is een harwarematige grafische versnelling vereist. hij zou het moeten doen want voor het spel is 32mb vereist! hoe kan dit en hoe moet dit opgelost worden??

HELP s'il vous plait:confused:

Welke FIFA versie is het? Bij sommige games worden bepaalde kaarten niet ondersteund, ook al voldoen deze aan de videogeheugen eisen.

Bij Fia 07/08 en 06/07 zijn allebei 64 MB minimaal.
Dus ik zou van die versies uitgaan, lager zal het denk ik niet zijn.
EDIT: Bij Fifa 05/06 is het 32 MB dus het is 06/07 of 07/08:thumb:

Laatst bewerkt:
het is 2005 en die kan draaien vanaf GeForce 2, dus dat zou moeten werken...

Is de volledige driver van de videokaart wel geinstalleerd of alleen de standaard driver die Windows installeerd?

Je kan dat ook kijken doormiddel van:

Start-Uitvoeren-dxdiag-beeldscherm-rechtsbovenin, in het vak beeldscherm.
Wil je die informatie even geven?
Wat ik eerst zei was de versie van je driver maar geef maar even de info wat er in dat vak staat.

EDIT: iets aangepast en nog wat bij gezet.

Laatst bewerkt:
Je kan dat ook kijken doormiddel van:

Start-Uitvoeren-dxdiag-beeldscherm-rechtsbovenin het vak staat de datum van de driver wanneer je hem geinstalleerd hebt!

nee daar staat niet de datum wanneer je hem geinstalleerd hebt!!

Denk eraan dat de Geforce 2 MX geen volledige geforce 2 is, het is een gedownsizde geforce 2.
Het kan goed zijn dat dit ermee te maken heeft.

aha, dapunt bedankt voor die drivertip...ik heb de driver geinstalleerd en hij doet het weer naar behoren... die informatie in dxdiag is nu niet meer nodig.

bedankt allemaal!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan