iets te klein beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hoi als ik mijn pc opstart heb ik rondom de pagina ruimte over , ik zie dan nog mijn buroblad. Het is niet veel maar wel storend. Als ik nu rechts boven op dat vierkantje klik vult hij wel alles. Maar als ik hem dan weer opnieuw opstart of naar een andere site ga dan is het weer hetzelfde.
nu is mijn vraag kan ik dat ook zo instellen dat het voor altijd mijn hele beeldscherm vult?

graag tips

dank je wel alvast
gr Carina

en FIJNE DAGEN

beste Carina1,

ik weet niet ckr of dit gaat werken maar probeer hem is te slepen inplaats van op he 4kantje te klikken. gewoon met je muis langs die rand gaan en dan tot er zon diagonaal pijlje komt houd dan u muis ingedrukt en slep hem naar de geweste grootte. Als het goed ik zou hij dan gewoon moeten blijven staan.

Thom,

Dan wordt hij inderdaad groter maar bij de volgende opstart is hij weer zoals hij was.
maar toch bedankt voor het meedenken

ik begrijp je probleem en voor zover als ik weet is er geen optie ergens die dit kan doen.
Maar wat Thom zei zou inderdaad moeten werken. Verder is er geen oplossing voor volgens mij.

re:

o jammer ik had gehoopt dat dit zou werken, wat je ook nog kan proberen (als je dat niet al gedaan heb ) om de folder options naar default(standaard) te zetten. En mocht dat ook niet goed werken zou je het register ffe kunnen na lopen. maar pas er goed me op want het register is een erg kwetsbaar onderdeel van je OS.(maar voor de ckr heid even en back up. mocht je er niet veel kaas van gegeten hebben doe het dan alsjeblieft niet.

hoop dat het heft geholpen, Thom

o jammer ik had gehoopt dat dit zou werken, wat je ook nog kan proberen (als je dat niet al gedaan heb ) om de folder options naar default(standaard) te zetten. En mocht dat ook niet goed werken zou je het register ffe kunnen na lopen. maar pas er goed me op want het register is een erg kwetsbaar onderdeel van je OS.(maar voor de ckr heid even en back up. mocht je er niet veel kaas van gegeten hebben doe het dan alsjeblieft niet.

Het register [beetje register heeft gauw 2000 strings] nalopen op WAT? Ben erg benieuwd waar je op moet letten.... :D

*mompelt iets over klokken en klepels*
Ben overigens wel geïntresseerd waar je dit zou kunnen zien dan, in het register.
====================
Hoi Carina1,

Het probleem wat jij beschrijft is relatief simpel op te lossen:
Maak het scherm zo groot als je wilt.
Terwijl je SHIFT ingedrukt houdt, klik op BESTAND, vervolgens op AFSLUITEN.

De volgende keer dat dit programma start, zal het zo groot geopend worden als dat je het hebt afgesloten.
Het is belangrijk dat je het programma maar één keer open hebt staan als je dit doet.

XP_PC

dat is precies wat ik bedoelde SHIFT ingedrukt houdt, klik op BESTAND, vervolgens op AFSLUITEN. en het werkt

dank je wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan