iets veranderd bij settings van bios ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

angie18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
iemand heeft per ongeluk iets veranderd met bij instellingen van de pc windows xp en kan niet op internet zonder een knoppix cd kan ook niet bij de gebruikelijk opties e.d.
hoe kan ik ervoor zorgen dat me pc het weer bij de gebruikelijke instellingen doet?????

:( :o

Mijn broer heeft op load-safe Defaults gedrukt en nu herkent die de IDE channel master en slave niet meer

Even ter verduidelijking :)
Dit forum is een forum met vrijwilligers die ook een leven hebben naast het forum.
dat je op het moment geen antwoord op je vraag krijgt kan er zeker aan liggen dat degene die het antwoord heeft op het moment niet aanwezig is, of dat deze jou vraag nog niet gezien heeft :)

ik w8 rustig op antwoord :)
ik heb ook alle respect op de mensen die andere graag van dienst willen zijn hoor :)

Ik vraag me af waarom het nodig was om op "Load Setup Defaults" te drukken in het Bios. Zo iets kan niet "per ongeluk" gaan.:confused:

Kijk eens in het Bios bij de instellingen van de IDE-controler of daar alles op "Auto" staat ingesteld.

CMOS resetten door het batterijtje er 10 minuten uit te halen. Kijk ook of onboard lan op enabled staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan