iexplore.exe probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sirex

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2005
Berichten
5
Als ik op internet een site bezoek kom ik daar zonder probleem op maar als ik daar een volgend pagina indruk loopt de boel vast en krijg ik de melding dat er een iexplore.exe fout is en dat de site afgeloten wordt.

Wat moet ik doen om deze fout er uit te krijgen? Wie kan mij hierbij helpen.
 
Hoe luidt die fout die je krijgt?
Typ die fout eens in Google.

Fonz
 
Bedankt Fonz,

Ik heb al eens gezocht bij Google maar kom er daar niet uit omdat mijn engels niet zo sterk is

Een advies was ik las was dat ik in mijn register een file moest opzoeken en daar een extentie weghalen en een andere er voor in de plaats te zetten.

Opzich heb ik er geen moeite mee dit te doen maar ik moet wel goed begrijpen hoe ik dat precies handelen moet.

Vandaar dat ik op julie site terecht gekomen ben omdat op de vele vragen die gesteld zijn ook goede antwoorden gegeven zijn om de problemen op te lossen.

mvg Johan.

Ps. Ik heb Spyware Nuker er op los gelaten maar die krijg mijn fout er kennelijk niet uit.
 
Installeer dan even Spybot Search & Destroy en Ad-aware.
Updaten en laten scannen.
Zodra die alle rommel eraf hebben gegooid Spywareblaster erop zetten, updaten en dan nog eens opnieuw kijken.

Fonz

Doe progjes kun je downloaden via www.majorgeeks.com of via onze andere site www. antispywareoffensief.nl
 
Beste Fonz,

Ich wundere Mich, ik heb Spybot zijn werk laten doen en zo te zien ben ik van het iexplore.exe probleem af.

Bedankt voor de tip, dat spybot is een goed progamma en nog in het Nederlands ook.

Groet, Johan
 
Beste Johan,

geen dank, daar zijn we voor.
Zorg er even voor dat je Spywareblaster erop hebt staan en die ge-update houdt.
Nog beter is om IE niet meer te gebruiken en daarvoor in de plaats Firefox als browser te installeren. Heb je er zelden tot nooit geen last meer van.

Succes,
Fonz
 
Beste fonz,

Het heeft even geduurd gezien ik vorige week weinig of geen tijd had en met een ander probleem zat. Ik heb nu ook spyblaster er op gezet zoals jij mij adviseerde.

Ik heb na het laten runnen van Spybot geen last meer van de iexplore.exe fout en zie dit probleem als opgelost en zal dit als zodanig melden bij Helpmij.nl.

Ik heb inmiddels wel een nieuwe vraag betreffende de Palmbutler welke ik enige weken geleden gekocht heb.

Dit is een progamma waarmee je via een afstandsbediening foto,s en films op je TV kan bekijken en je PC verder kan bedienen.

Ik weet niet of ik dit als nieuwe vraag bij Helpmij moet stellen en of jij mij daar verder mee kan helpen.

Laat dit mij nog even weten als je wilt.

Met vriendelijke groet, Johan
 
Start even een nieuwe vraag op, dan kunnen anderen ook inhaken, want dat progje zegt me niets.

Succes,
Fonz
 
Ps. Ik heb Spyware Nuker er op los gelaten maar die krijg mijn fout er kennelijk niet uit.
SpywareNuker kan je maar beter verwijderen indien nog aanwezig:
(nuker.com, spywarenuker.com, trekblue.com, trekdata.com): Company is gekend voor het verspreiden van spyware, Agressieve bedrieglijke reclame, de nieuwe versie is hetzelfde programma als pcOrion. Hun vorig programma was een kloon van Spybot S&D. http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=60&page=1&pp=30
 
ShaiHulut en Geeske ook julie advies heb ik meegenomen.

Groet. Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan